- 在線時間
- 24 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 80
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 81
- UID
- 106108

|
可以唔搬
1. 自行派位可誇區
2. 統一派位10%比誇區
或搬屋到黃大仙區如43網
原文章由 WingPoon 於 07-7-19 15:39 發表 
唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ?? |
|