關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 誇區
發新帖
查看: 840|回覆: 2
go

誇區 [複製鏈接]

Rank: 1


18
1#
發表於 07-7-19 15:39 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ??
   0    0    0    0

Rank: 1


18
3#
發表於 07-7-19 17:33 |只看該作者
我想問乜野係"自己派位"
係咪即係去叩門 , 要準備d乜 ?

Rank: 2


81
2#
發表於 07-7-19 17:04 |只看該作者
可以唔搬
  1. 自行派位可誇區
  2. 統一派位10%比誇區
或搬屋到黃大仙區如43網

原文章由 WingPoon 於 07-7-19 15:39 發表
唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖