關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 急問...請給意見: 舊基灣跟明德
發新帖
查看: 855|回覆: 4
go

急問...請給意見: 舊基灣跟明德 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


297
1#
發表於 07-7-19 12:02 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
hi moms,

我想問下舊基灣跟明德, 它們的埋程度, 校風, 老師, 中一派位等等邊間好d呀,

因為好心急, 阿仔今年升小一呀, 唔該晒
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


255
5#
發表於 07-7-19 23:16 |只看該作者
舊年個小學概覽資料, 舊基灣學生banding1&2~90%
1年4次考試, 功課出名多

而明德無正式數字, 不過o係其他報紙資料話banding1有40%
1年2測2考, 功課量一般
今年因為搬左新校舍, 難入左

Rank: 2


55
4#
發表於 07-7-19 22:43 |只看該作者
明德以前比較輕鬆, 少功課, 同測驗內容唔深, 派位相對少d band 1, 據年多前佢杖長講過, 有少過20%派唔知band 1定英中. 不過今年聽d小一家長話d test內容好深, 例如上學期常識考有關坐昂平360要幾耐等, 老師完全無教過, 而且小朋友亦太細去了解.
舊基灣d功課都好多, 好似話暑期作業都十幾樣. 當然派位梗係俾明德理想, 不過我無乜實質數字, 抱歉.

Rank: 3Rank: 3


297
3#
發表於 07-7-19 21:53 |只看該作者
BK MOMS

Apprecited your help, please.

原文章由 Happyfamily 於 07-7-19 14:03 發表
plese HELP.

THANKS

Rank: 3Rank: 3


297
2#
發表於 07-7-19 14:03 |只看該作者

超....急問...請給意見: 舊基灣跟明德

plese HELP.

THANKS
原文章由 Happyfamily 於 07-7-19 12:02 發表
hi moms,

我想問下舊基灣跟明德, 它們的埋程度, 校風, 老師, 中一派位等等邊間好d呀,

因為好心急, 阿仔今年升小一呀, 唔該晒
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖