關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 超急!港大同學會vs真道
查看: 15878|回覆: 74
go

超急!港大同學會vs真道 [複製鏈接]

Rank: 1


20
1#
發表於 07-7-19 11:49 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今日港大同學會call offer 小女07/08 小一學位,之前真道、St Clare又收咗。本來諗住叠埋心水入真道,現在不知好唔好應承港大同學會。

小女專注力比較差,人慢熱、情緒又有時稍差和固執,雖然學術上能力不弱 (如能集中),但主要希望學校能多些包容關愛。

唔知有沒人可比D意見?實在好迷惘!?
   0    0    0    0

Rank: 1


2
75#
發表於 07-8-23 18:56 |只看該作者
原文章由 newdingdong 於 07-8-21 14:47 發表
This is only my personal feeling towards the 2 principals .

After attending the P1 seminar last week, I think Principal Yam is not good at "selling". HKUGA is a good school, all the kids we m ...


Don't be disappointed. 我都有去上周個 P1 seminar. 其實我地家長最需要嘅係 Good Partner,唔係 Good Promotor。記得去年參加小一簡介會嘅時侯,任校長回答咗我一個公開問題,佢給出嘅答案,就係自己心目中已存在的唯一model answer,自此我覺得校長同自己思路好接近,所以好信任佢,呢個亦係我最終選呢間學校嘅原因之一。其實任何嘢都有機會成本,如果學校花多D資源去Promote自己,其它方面就會付代價。我覺得我哋港同家長最緊要做好自己,貫切學校目標。要放下面子,人哋惦批評,唯有用時間去証明,爭駁係冇用嘅!

Rank: 3Rank: 3


223
74#
發表於 07-8-23 13:55 |只看該作者

你最後選擇左HKUGA or St Joseph ?

原文章由 hyalau 於 07-7-19 15:59 發表
Hi Char,

I got the same situation with you.  HKUGA call me today to give an offer to my son.  But my son already got a sit in St. Joseph (Wan Chai).  We are still thinking now whether to chang ...

Hi hyalau,

請問你最後選擇左HKUGA or St Joseph ?

醒目開學勳章 王國長老


59483
73#
發表於 07-8-23 13:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


173
72#
發表於 07-8-23 10:32 |只看該作者
CSCHILD,  totally agreed your view.

Rank: 1


2
71#
發表於 07-8-22 19:03 |只看該作者
一條龍?好多傳統self-claimed一條龍名校每年都收十個八個外來"考第一生",呢D學位邊到嚟?唔通係個校長自己嗬出嚟?定係小一已經留定位?大家心知肚明。我以前番學,年年都少咗D舊同學,換左幾張新面孔。細個讀書唔明,大咗就知道你唔達標學校係要你走嘅(直接或間接方法)。正如你考咗入史丹福、哈佛、牛津都唔保證畢倒業。所以唔好浪費時間去研究"一條龍"嘅定義,幫吓小朋友達標最實際!

醒目開學勳章 王國長老


59483
70#
發表於 07-8-21 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


803
69#
發表於 07-8-21 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


173
68#
發表於 07-8-21 14:47 |只看該作者
This is only my personal feeling towards the 2 principals .

After attending the P1 seminar last week, I think Principal Yam is not good at "selling". HKUGA is a good school, all the kids we meet (those lovely guides), who are quite confident in front of the crowds, the students artworks on the wall and on bulletin boards are very impressive...... but she seems too weak in convincing or telling people how good the school is. (I was quite disappointed). I do believe she and all the HKUGA teachers have heart in doing all round education but she seems not tough enough to lead the team.

Principal Yau in Logos, he is a good sales person, from the saminar, you will know what is the vision of the school, the course features, the qualification of the teachers, the standard of their students ..

醒目開學勳章 王國長老


59483
67#
發表於 07-8-21 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


14
66#
發表於 07-8-21 13:29 |只看該作者
我女今年在HKUGA讀小一,適應日當日有安排同幾位小二以上的家長見見面,問問題。他們個個都好樂意為學校付出時間,幫忙其他家長,因為覺得學校很好,而我總括他們最開心的是他們的子女在這校讀書後是對『學習有自發性的興趣』,這是很多家長都夢眛以求的,所以他們想做一點事來回饋學校。
無一所學校是適合所有小朋友及家長的期望的,如果覺得不適合,倒不如快快轉校,無謂大家都唔開心,讓番個位比真正懂得欣賞這所學校的小朋友及家長吧!
看到這些偏激的回應後,我只是慶幸那這所學校可以少了一個麻煩的家長!
Sibylla of Greek - Prophetess Sibylla of Jerusalem - a queen Sibylla of Lusignan - a princess Sibylla of Anjou - a countess 168 Sibylla - an asteroid

Rank: 3Rank: 3


142
65#
發表於 07-7-26 09:00 |只看該作者
真道吾錯, 我有識小朋友讀真道, 佢地好"活",  st clare 比較
transdition, 若你小朋友比較被動, 我故st clare 適合D,



原文章由 Char 於 07-7-19 11:49 發表
今日港大同學會call offer 小女07/08 小一學位,之前真道、St Clare又收咗。本來諗住叠埋心水入真道,現在不知好唔好應承港大同學會。

小女專注力比較差,人慢熱、情緒又有時稍差和固執,雖然學 ...

Rank: 1


20
64#
發表於 07-7-25 23:06 |只看該作者
唔好問一條龍點解唔係自已心目中

Rank: 2


90
63#
發表於 07-7-25 13:54 |只看該作者
If the students are good and well trained, why didn't HKUGA accept them all to their Secondary section?  


The Batch 1 students are not the group I have mentioned. It would be fair to count those who have been admitted in past 3 ~ 4 years under the intense competition.

Whether those students can prove their competence, let us wait and see.

[ 本文章最後由 toystory 於 07-7-25 13:57 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


152
62#
發表於 07-7-25 13:46 |只看該作者
每一間直資都有它的好處與壞處

陳守仁 - 哥哥的兒子今年升五年班, 評語此校英文都可以, 但中文程度差

優才 - 朋友的女兒升四年班, 評語此功課一般, 但中英文程度都OK

港大 - 自己的女兒升四年班, 三年班的功課和測驗比二年班多。但普通話比以上學校好

Rank: 3Rank: 3


217
61#
發表於 07-7-25 10:19 |只看該作者
If the students are good and well trained, why didn't HKUGA accept them all to their Secondary section?  

Leaving some failure students to "traditional schools" is a ethnically wrong.  I remember our ex-leader said : "you are sometimes naive..."  this is true to believe the "one dragon" concept, it simply doesn't work to current education system.

Rank: 2


90
60#
發表於 07-7-25 03:00 |只看該作者
我真的不肯定以上傳言的真確性。不知道HKUGA剛開校時收生情況是否真的如上述那麼糟?還只是以偏蓋全。

但近兩三年,HKUGA每年收生都精心挑選(取錄比率大概101),在這種競爭下,所選的學生肯定有相當素質,我所欣賞的就是這種難得的學習環境 — 能與優秀學生為伍,在互為影響下,我只看到學生們向前的動力,(這正就如sheenaho所述的P.3學生們主動熱衷參與TSA的例子!我也看過兩個P.2學生努力自學Power Point來競技 present他們的Project的例子!) ,在這種學習環境下,學生的成績那怕會變成需要降級重讀其它小學(唔係名校) 的情況!!

小学階段,只要學生肯讀書,有創意,比甚麽都好。


[ 本文章最後由 toystory 於 07-7-25 03:09 編輯 ]

Rank: 4


985
59#
發表於 07-7-24 19:57 |只看該作者
原文章由 sue2moumou 於 07-7-24 15:47 發表
要好準確講到hkuga d成績係點, 會好"朧統"因為好難係學校與學校之間比較.....又未見到公開試成績.
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, ...


這個情況可能早兩三年較多, 我都聽過. 希望這些小朋友現在都有愉快和愜意的學習生活.

可幸的是近年學生水平較平均. 想了解他們怎應付考試壓力嗎?我的小孩今年是p.3. 要考教育局的系統評估. 學校方面沒有操練他們. 評估內的中英文兩科是有口語的. 我小孩告訴我考這部份時很多同學都不開心. 為什麼呢? 原來很多同學不開心沒有被抽中. 他們都很想被人抽中去做test. 有趣嗎? :
寵辱不驚、閑看庭前花開花落。去留無意、漫隨天外雲巻雲舒

Rank: 4


948
58#
發表於 07-7-24 18:12 |只看該作者
原文章由 sue2moumou 於 07-7-24 15:47 發表
要好準確講到hkuga d成績係點, 會好"朧統"因為好難係學校與學校之間比較.....又未見到公開試成績.
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, ...


你自已小朋友又轉到校喎!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
57#
發表於 07-7-24 17:44 |只看該作者
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, 當時只有學校肯收佢只係重讀小二(唔係名校). 我當時知道後真情"get a shock", 吓! 佢係學校可以repeat小三o既程度, 係出面只係小二咋, 乜我地d程度咁低o既 呢件事係我決定離開呢間學校o既導火線,


港大同学會小學之課程和外面普通津校既不同,測驗評估之形式也不同,到普通小學應試,自然大打折扣,不用過慮。張五常自美回港,曾安排兒子到名津校入讀,校長先給張五常一些數學之試卷,張五常看後對孩子說:"看來你無可能考得入",而决定讓孩子讀國際学校,孩子後來也考進了美國名大学。

幾年前聖誕節,在地鐵曾見到直資學校臻美小學生和一普通小學之繪畫。臻美小學學生的畫有故事,有創意,色彩美麗。另一小學學生相比之下,差了很多很多。也曾有人投訢臻美比其他學校的學生学術差,我看完那次畫後,不會再相信其指控。

小学階段,只要學生肯讀書,有創意,比甚麽都好。

我識得些讀港大同學會小學之父母,我好相信佢地知道其孩子之程度,孩子是龍是蛇,使鬼去找第二家津校做test。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖