關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 校巴/保母車問題
發新帖
查看: 567|回覆: 0
go

校巴/保母車問題 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


165
1#
發表於 07-7-18 16:20 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我想問升小學後要搭校巴, 由學校(沙田)回家(大圍)要50分鐘車程才能回家(我家應是尾站), 請問我可自行找保母車嗎? 容唔容易找呢? 或者有咩要留意既地方呢?
   0    0    0    0
:verycold: :verycold: :verycold:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖