- 在線時間
- 124 小時
- 最後登錄
- 16-11-18
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 999
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1245
- UID
- 72941
 
|
唉~~ 真係俗語有云 "上有政策,下有對策"
其實都唔可以話晒教局既,
無論佢d 政策原意係點, 出到嚟既結果都係
會比人Y曲
學校自己都有責任,
雖則我都明白校長亦有佢地既難處,
if 人地做自己堅守原則唔操 , 以學生爲本,
成績必定唔會及得有操練既理想 ;
但又控制唔到人地唔可以咁做喎。
不過, 人係自私& 有好多類人, 就算聯校
發起反操練都好, 總會有人唔合作既 ...
呢個就叫做社會麻 ... |
|