註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
原文章由 hkttm 於 07-7-16 15:41 發表 因為我唔係香港結婚(大陸),個仔唔係香港出生. 教區括免在大陸結婚既教友於香港教堂再行禮. 我個仔在九月會返主日學.
洋房
原文章由 麟媽媽 於 07-7-16 15:32 發表 佢地咁做一定唔啱規舉, 而你係教友都應該明白教會係要求我地父母, 為初生嬰兒領洗,而如果你係教堂行婚禮, 你亦應該係天主面前承諾過架喎..... 所以,都唔好咁高調係度講了, 聖公會學校都要求學 ...
大宅
王國長老
原文章由 hkttm 於 07-7-16 15:19 發表 我係天主教徒,但個仔唔係,但學校一樣接受我張領洗紙. 我可以話你知我個仔間學校係區內受歡迎學校. 自行--over200人報名. 正如有d聖公會學校一樣接受天主教領洗紙. 最緊要睇學校接唔接受!
原文章由 jk67jk 於 07-7-16 15:22 發表 咁你話我知邊間, 等我去告發佢! (講笑) 佢如果只係收你張領洗紙做 reference, 冇乜問題;但係因你張領洗紙而俾小朋友5分,就有問題。 佢咁做,事實上係不依規辦事,違規的事,講少d 幫下佢。
原文章由 hkttm 於 07-7-16 15:19 發表 我係天主教徒,但個仔唔係,但學校一樣接受我張領洗紙. 我可以話你知我個仔間學校係區內受歡迎學校. 自行--over200人報名.
原文章由 jk67jk 於 07-7-16 15:01 發表 我估若然真係可以的那一兩間,可能係冇乜人報,想盡辦法去收生,連不是天主教教會的,都給5分。 大部份教區小學的報名紙寫明所需文件,包括小朋友的領洗紙。(既然有人話得,唯有"大部份"啦!)
原文章由 hkttm 於 07-7-16 14:46 發表 唔係絕對既, 視付學校. 教區直屬學校多數可以.但各修會的學校就多數唔得. 去學校問啦!
原文章由 foreverfriends 於 07-7-16 14:31 發表 我想替仔於自行分配學位時申請st. Joseph (Wan chai)小學, 但只有我是天主教(已領洗), 先生和仔都不是, 這種情況下可算是與學校的辦學團體有相同的宗教信仰嗎? 是否可得到5分呢? 請分享大家的意見, 謝謝