註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原文章由 melodyyy 於 07-7-15 12:01 發表 你聽邊個講呀? 點會呢? 前幾日我先聽到人講話今年有成20幾個女仔入左藍田聖保祿!
複式洋房
原文章由 kt8001 於 07-7-15 11:16 發表 各位朋友! 聽說,今年德田李兆強成績差了好多,聖言,瑪莉諾,冇咩人入到, 大多數都入了中文中學,英中就什少,話既不如前,你們有什麼睇法,分享一下:cry: