關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 免背乘數表???
發新帖
查看: 1561|回覆: 3
go

免背乘數表??? [複製鏈接]

Rank: 2


45
1#
發表於 07-7-12 10:58 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我昨日行經灣仔, 收到一張傳單, 話今個星期六下午有個免費速算既試堂班. 聽落幾吸引. 唔駛背乘數表都可以計千位乘數, 話令小朋友由怕數一族變愛數一族. 我諗我會試下打去留低個名, 得閒上去望下, 有冇家長一齊? 我放低個電話, 有興趣既都可以去試下聽, 21806923
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1632
4#
發表於 07-7-14 18:44 |只看該作者
原文章由 hoi-ching 於 07-7-12 10:58 發表
我昨日行經灣仔, 收到一張傳單, 話今個星期六下午有個免費速算既試堂班. 聽落幾吸引. 唔駛背乘數表都可以計千位乘數, 話令小朋友由怕數一族變愛數一族. 我諗我會試下打去留低個名, 得閒上去望下, 有冇家長一齊? ...

聽成點?

Rank: 3Rank: 3


252
3#
發表於 07-7-12 11:33 |只看該作者

免背乘數表???

有無網上資料睇睇呀?

[ 本文章最後由 *新希望* 於 07-7-12 11:38 編輯 ]
新學期, 新希望......... : >

Rank: 4


520
2#
發表於 07-7-12 11:07 |只看該作者
hihi, 我報左名喎, 一齊呀好嗎? 你pm我啦~~~
仲有無其他家長一齊去參加呀? 我都好想睇下係咪真係咁勁呢~~~

‹ 上一主題|下一主題