關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問馬鞍山小學今年升中派位如何?
發新帖
查看: 8313|回覆: 16
go

請問馬鞍山小學今年升中派位如何? [複製鏈接]

Rank: 1


3
1#
發表於 07-7-11 13:48 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

多數派邊間中學?

英中有幾多%
   0    0    0    1

Rank: 1


3
17#
發表於 07-7-16 15:50 |只看該作者

請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

Thank you   

因為今年起開始使用中一編班試成績來決定升中派位, 所以想知道升中派位怎樣?

我個囡囡於08年入讀小一, 我心水是馬循, 但不知道升中派位怎樣? 請問有沒有其他的家長知道?

Rank: 1


9
16#
發表於 07-7-14 21:07 |只看該作者
那也不只36%啊!
無可否認,呂明才小學,陳元喜上下午校...等有直屬或聯繫中學的小學派位是著數的.

Rank: 1


9
15#
發表於 07-7-14 21:06 |只看該作者
那也不只36%啊!
無可否認,呂明才小學,陳元喜上下午校...等有直屬或聯繫中學的小學派位是著數的.

Rank: 4


773
14#
發表於 07-7-14 18:04 |只看該作者
jsty001

多謝你提供陳元喜下午派英中的資料.
我知馬鞍山好多人因為佢與黃達道合併,派咗都唔敢/唔想讀,叩門去其他學校.

我仔仔今年九月讀小一,雖然唔中第一意願,不過我無叩門,希望同我仔仔一樣派咗去讀台山陳元喜的媽咪,看完佢派英中的%就放心啦!


原文章由 jsty001 於 07-7-14 08:19 發表
陳元喜下午 派英中56%

http://picasaweb.google.com/jsty001/ONnlYG

Rank: 5Rank: 5


1522
13#
發表於 07-7-14 15:52 |只看該作者
原文章由 ssmama 於 07-7-14 12:58 發表
此資料正確嗎?據主風網站:1 人上皇仁,3 人上喇沙,1 人上伊利沙白中學,.....比例不止36%



我的%不包括那些私校如王xx;倍x,林xx及馬x等所謂英中. 當然, X Paul; 拔X, 就計算在內

Rank: 5Rank: 5


1163
12#
發表於 07-7-14 13:33 |只看該作者
路德會梁鉅鏐小學06-07年度派英中比例是57%.
詳情可上校網看看.

Rank: 1


9
11#
發表於 07-7-14 12:58 |只看該作者
此資料正確嗎?據主風網站:1 人上皇仁,3 人上喇沙,1 人上伊利沙白中學,.....比例不止36%

Rank: 1


1
10#
發表於 07-7-14 08:19 |只看該作者
陳元喜下午 派英中56%

http://picasaweb.google.com/jsty001/ONnlYG





原文章由 StParent 於 07-7-14 02:19 發表
Thanks to YinKiuLam,


Tung-Ma,

聖公會馬鞍山主風小學 --- 獲派英文中學 51.80%
九龍城浸信會禧年小學 --- 獲派英文中學 49.45%(用去年小五182人資料)
保良局莊啟程小學 --- 獲派英文中學  ...

Rank: 5Rank: 5


1658
9#
發表於 07-7-14 02:42 |只看該作者
馬鞍山靈糧小學 2005-2006 40-45%

Rank: 4


773
8#
發表於 07-7-14 02:39 |只看該作者
點解d資料係2005-2007年嘅?唔係一年還一年咁計咩?

Rank: 2


58
7#
發表於 07-7-14 02:19 |只看該作者

請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

Thanks to YinKiuLam,


Tung-Ma,

聖公會馬鞍山主風小學 --- 獲派英文中學 51.80%
九龍城浸信會禧年小學 --- 獲派英文中學 49.45%(用去年小五182人資料)
保良局莊啟程小學 --- 獲派英文中學 44.20%(用去年小五138人資料)
吳氏宗親總會泰伯紀念學校 --- 獲派英文中學大於20.00%(用去年小五130人資料)

不能確認獲派英文中學%:
保良局雨川小學
香港道教聯合會純陽小學


沒有公佈獲派中學結果:
馬鞍山循道衛理小學
馬鞍山靈糧小學
嗇色園主辦可暉學校
馬鞍山信義學校
馬鞍山聖若瑟小學
五邑工商總會馮平山夫人李穎璋學校
香港九龍塘基督教中華宣道會陳元喜小學(下午)/ 台山商會黃達道紀念學校



原文章由 Tung-Ma 於 07-7-12 11:05 發表
StParent,

謝謝你!
但是我看不懂 莊啟程 , 雨川 的獲派英中%?


請問有沒有其他的家長知道?

Rank: 5Rank: 5


1522
6#
發表於 07-7-13 23:34 |只看該作者
English Secondary School rate

聖心 77%
一城呂明才小學 52%
保良局莊啟程小學 44%
保良局蕭漢森小學 42%
保良局朱正賢小學 51%
主風小學 36%








原文章由 Tung-Ma 於 07-7-11 13:48 發表
請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

多數派邊間中學?

英中有幾多%

Rank: 1


3
5#
發表於 07-7-12 11:05 |只看該作者

請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

StParent,

謝謝你!
但是我看不懂 莊啟程 , 雨川 的獲派英中%?


請問有沒有其他的家長知道?


[quote][/quote]

Rank: 2


58
4#
發表於 07-7-12 02:10 |只看該作者

Re: 請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

聖公會馬鞍山主風小學
獲派中學學位分配結果
http://www.skhmoshs.edu.hk/sch_result.html




保良局莊啟程小學
獲派中學學位分配結果
http://www.plkcktps.edu.hk/homehk/students/sec/0607/p6result0607.jpg




保良局雨川小學
獲派中學學位分配結果
http://aerodrive.plkrps.edu.hk/~schweb/main/images/result.gif

Rank: 2


58
3#
發表於 07-7-12 01:41 |只看該作者

RE: 請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

聖公會馬鞍山主風小學
獲派中學學位分配結果
http://www.skhmoshs.edu.hk/sch_result.html




保良局莊啟程小學
獲派中學學位分配結果
http://www.plkcktps.edu.hk/homehk/students/sec/0607/p6result0607.jpg


Rank: 2


58
2#
發表於 07-7-11 17:14 |只看該作者

Re: 請問馬鞍山小學今年升中派位如何?

聖公會馬鞍山主風小學
獲派中學學位分配結果
http://www.skhmoshs.edu.hk/sch_result.html

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖