- 在線時間
- 436 小時
- 最後登錄
- 19-6-26
- 國民生產力
- 66
- 附加生產力
- 280
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-12-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1623
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 1969
- UID
- 17427
 
|
maykong13
請問如果是培道 or 德雅, 你揀邊間? 請賜教!..............
培道全日,中文用國語上堂,英文可能無甘深,D學生好乖,全統D保守ge學校,留校做功謀有老師睇 until 5:45pm不另收費。小四先谷,功課5太多。中學派得都ok! 培道中學明年收男生有新校舍
德雅名聲5差,可能高過培道。我無乜 ideal for this school sorry! |
|