關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 叩門請教
發新帖
查看: 625|回覆: 2
go

叩門請教 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2022
1#
發表於 07-7-11 09:11 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問如果是大仔,宗教是天主教,你們會叩門邊間小學呢??
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2022
3#
發表於 07-7-12 21:34 |只看該作者
sorry, 唔係好熟依家個制度,我諗應該是自行分配!
原文章由 Unclejt 於 07-7-11 09:20 發表

叩門or 自行分配學位?

Rank: 6Rank: 6


6160
2#
發表於 07-7-11 09:20 |只看該作者
原文章由 hinhinmami 於 07-7-11 09:11 發表
請問如果是大仔,宗教是天主教,你們會叩門邊間小學呢??

叩門or 自行分配學位?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖