關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 受惠新制 鮮魚行Band1生倍升
發新帖
查看: 1590|回覆: 1
go

受惠新制 鮮魚行Band1生倍升 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4486
1#
發表於 07-7-10 10:03 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b3yp.html

中學係用BANDING去衡量, 咁新制下, 係唔係小學都用BANDING劃分呀?
   0    0    0    0
愛是永恒!但願我兩個寶貝仔健康快樂,做個開心快樂人!

Rank: 3Rank: 3


450
2#
發表於 07-7-10 13:24 |只看該作者
原文章由 mrs.so 於 07-7-10 10:03 發表
http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b3yp.html

中學係用BANDING去衡量, 咁新制下, 係唔係小學都用BANDING劃分呀?


對梁校長來說真是好消息,加油!
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖