關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學零用錢
發新帖
查看: 2073|回覆: 15
go

小學零用錢 [複製鏈接]

Rank: 1


28
1#
發表於 07-7-9 11:31 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
各位媽咪,

你們小朋友有沒有零用錢? 幾年班開始??
點教他用錢?

thanks
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


312
16#
發表於 07-7-16 16:28 |只看該作者
原文章由 Yingmom 於 07-7-16 15:34 發表
我亞囡學校話冇小食部,所以唔使俾錢佢地帶返學校。  
另外,小二就開始俾小朋友自己放學安唔安全呢  ,心想小朋友要自己一個人過馬路都會唔多放心呢!



Yingmom,

多謝關心,我個小朋友放學後有老師帶去巴士站,之後由巴士站到補習社都唔需要過馬路,同埋由佢放學到補習社,沿路都一直同我 keep contact。另外仲有其他媽咪幫下眼,所以除了最初兩個月,我真的很擔心,仲擔心到去偷看他如何排隊放學至巴士站。不過…到現在我已經放心,當然除了過馬路,而佢亦學懂有交帶及照顧自己。
  

Rank: 4


743
15#
發表於 07-7-16 15:56 |只看該作者
我囡囡今年升小一,並沒打算預早給零用錢,由我送她上學(用八達通),放學搭校巴,用錢機會不多,加上囡囡還未曉得用錢,又怕她弄掉,她膽子小,未必會自動去買零食,再者,學校好像沒小食部因此,我會每天準備一些小吃,她想吃什麼零食,待我收工回家後買,我並不鼓勵她吃過多零食,始終沒益處

Rank: 5Rank: 5


2521
14#
發表於 07-7-16 15:34 |只看該作者
我亞囡學校話冇小食部,所以唔使俾錢佢地帶返學校。  
另外,小二就開始俾小朋友自己放學安唔安全呢  ,心想小朋友要自己一個人過馬路都會唔多放心呢!

原文章由 Leomummy 於 07-7-15 00:34 發表
我個囝由上年升小二開始,要自己搭巴士放學去補習社,我俾佢自己用八達通和手提電話,不過我就唔知佢知唔知道八達通可唔可以買零食﹗不過我另外再俾十元袋係身,以防八達通無錢,都有散銀搭車。到目前為止,果十 ...

Rank: 3Rank: 3


312
13#
發表於 07-7-15 00:34 |只看該作者
我個囝由上年升小二開始,要自己搭巴士放學去補習社,我俾佢自己用八達通和手提電話,不過我就唔知佢知唔知道八達通可唔可以買零食﹗不過我另外再俾十元袋係身,以防八達通無錢,都有散銀搭車。到目前為止,果十元仲係度。而手提電話,間中都會有同學仔問佢借用,每次佢都會問我俾唔俾借﹗所以我暫時都未擔心佢會亂用錢。
  

Rank: 3Rank: 3


456
12#
發表於 07-7-10 10:21 |只看該作者
我個囡今年九月上小一....暫時小一唔會比零用錢佢...比d小食佢拎番學校食囉...況且學校升小二先可以去小賣部買嘢食....

Rank: 5Rank: 5


1167
11#
發表於 07-7-9 20:04 |只看該作者
原文章由 wing_miu 於 07-7-9 19:50 發表
hi mamamolly,

我的小朋友是升小二, 每星期$25是否太多?
你囡囡用錢有沒有節制? 她用錢情況如何?

thanks,


我都係小二先開始俾佢...

佢間學校每日只容許小朋友最多帶$10返學校,我就由佢自己決定每日書包放幾多錢,通常佢只係放$5,好少會用哂...

我個囡囡非常孤寒,每星期最多用$10,有時仲完全唔用,因為佢每月都有目標想儲幾多錢去買自己心愛既野...

[ 本文章最後由 mamamolly 於 07-7-9 20:10 編輯 ]

Rank: 1


28
10#
發表於 07-7-9 19:50 |只看該作者
hi mamamolly,

我的小朋友是升小二, 每星期$25是否太多?
你囡囡用錢有沒有節制? 她用錢情況如何?

thanks,

原文章由 mamamolly 於 07-7-9 07:25 PM 發表
我小二開始給零用錢個女,每個星期固定$25,即係每日$5...

然後就教佢去計算,每月有$100,自己去決定究竟係小食部駛幾多,餘番幾多就可以用黎買佢自己心愛既圖書或者儲起佢...

另外亦幫佢開左個兒童儲蓄 ...

Rank: 5Rank: 5


1167
9#
發表於 07-7-9 19:25 |只看該作者
我小二開始給零用錢個女,每個星期固定$25,即係每日$5...

然後就教佢去計算,每月有$100,自己去決定究竟係小食部駛幾多,餘番幾多就可以用黎買佢自己心愛既圖書或者儲起佢...

另外亦幫佢開左個兒童儲蓄户口,除左放佢每年既利是錢,每月同佢去銀行打簿及將用剩既零用錢放入户口... 每次打簿後都同佢解釋利息一欄係點樣去計...

如果佢想買貴少少既圖書/玩具,就開始同佢一齊計算要怎樣去儲錢,通常我會資助一半(即係佢儲到幾多,我就會加多一倍),然後同佢一齊計劃要儲多久與及需不需動用户口內既金錢...

Rank: 5Rank: 5


1721
8#
發表於 07-7-9 14:48 |只看該作者
係呀...佢咪用手提打比我lor...小一時已經買左部手提電話比佢啦..for我工人帶佢去興趣班時用ma

原文章由 sami494949 於 07-7-9 14:00 發表


佢點打俾你呀??
唔通佢用手提??佢小二咋喎...

Rank: 3Rank: 3


123
7#
發表於 07-7-9 14:00 |只看該作者
原文章由 Ivy124 於 07-7-9 12:38 發表
我囝今年升小二...我有比零用錢佢...但就唔會太多亦唔會限定幾耐比一次...但我囝通常都會儲起唔會用...而8達通佢就試過一次用o黎買野飲...但事前都有打比我問我用唔用得...其他都係用o黎搭事去興趣班咋


佢點打俾你呀??
唔通佢用手提??佢小二咋喎...

Rank: 2


31
6#
發表於 07-7-9 13:42 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 07-7-9 13:14 發表



我就係防止呢d意外呀,因為阿囡而家自己攞野番學校食,
都會萬歲曬比同學仔呀(之後要問番阿妹攞野食呀)
(攪到阿妹無野食)


您大囡真攪笑, 咁細女又幾乖喎,肯比家姐食,
但您認為幾時(歲)開始比零用錢小朋友會好啲呢???
會比幾錢呢???

同埋想問問您囡囡學校每餐(午餐)幾多錢???

Rank: 5Rank: 5


2376
5#
發表於 07-7-9 13:14 |只看該作者
原文章由 小小bma 於 07-7-9 13:10 發表


Hi Phoebelamlam,

為何我要問各位會否比小朋友用八達通呢???
原因是有朋友的囡囡p.3時要自行坐車來回學校,所以比佢用,(因佢不想每天比現金小朋友搭車,怕佢不見了沒法回家),但小朋友就用來去7仔買零食,仲 ...



我就係防止呢d意外呀,因為阿囡而家自己攞野番學校食,
都會萬歲曬比同學仔呀(之後要問番阿妹攞野食呀)
(攪到阿妹無野食)

Rank: 2


31
4#
發表於 07-7-9 13:10 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 07-7-9 12:34 發表


我無比8達通,不過耐唔耐比5元佢去小食部買(可能一個月先一次)
跟住就多數都係比小食佢攞番學校


Hi Phoebelamlam,

為何我要問各位會否比小朋友用八達通呢???
原因是有朋友的囡囡p.3時要自行坐車來回學校,所以比佢用,(因佢不想每天比現金小朋友搭車,怕佢不見了沒法回家),但小朋友就用來去7仔買零食,仲要好大方咁"萬歲"同學仔,一日就用晒佢成個禮拜ga車錢, 激到佢mama死死下, ,佢仲話佢囡囡以為買咩嘢用八達通就得啦,唔知係要入錢, 吹漲......
小小bma

Rank: 5Rank: 5


1721
3#
發表於 07-7-9 12:38 |只看該作者
我囝今年升小二...我有比零用錢佢...但就唔會太多亦唔會限定幾耐比一次...但我囝通常都會儲起唔會用...而8達通佢就試過一次用o黎買野飲...但事前都有打比我問我用唔用得...其他都係用o黎搭事去興趣班咋

Rank: 5Rank: 5


2376
2#
發表於 07-7-9 12:34 |只看該作者
原文章由 小小bma 於 07-7-9 12:23 發表


Dear All Mama,

我都想知,同埋想問大家會唔會比"八達通"小朋友自己用???

煩請指教

小小bma


我無比8達通,不過耐唔耐比5元佢去小食部買(可能一個月先一次)
跟住就多數都係比小食佢攞番學校

Rank: 2


31
1#
發表於 07-7-9 12:23 |只看該作者
原文章由 wing_miu 於 07-7-9 11:31 發表
各位媽咪,

你們小朋友有沒有零用錢? 幾年班開始??
點教他用錢?

thanks


Dear All Mama,

我都想知,同埋想問大家會唔會比"八達通"小朋友自己用???

煩請指教

小小bma
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖