關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 路德會聖馬太學校(秀茂坪)
發新帖
查看: 1156|回覆: 2
go

路德會聖馬太學校(秀茂坪) [複製鏈接]

Rank: 2


82
1#
發表於 07-7-7 11:41 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
想請問有沒有讀路德會聖馬太學校(秀茂坪)的媽咪,本人想問吓這校小朋友學習情況,是否比兩間李兆強小學還申苦,教學屬傳统嗎?(功課/默書/TEST)

Thanks
   0    0    0    0

Rank: 8Rank: 8


17382
3#
發表於 07-7-7 22:35 |只看該作者
一定比兆強辛苦
連家長都會好辛苦
佢地係傳統教學既,
『聽聞』呢間學校好嚴
咩都罰一餐
仲有,你個小朋友一定要好好好醒目,
如果成績唔太好既話就
祝好運:(  

原文章由 小安迪 於 07-7-7 21:56 發表
若果你的小朋友是:話頭醒尾...吸收力及記憶力特強的...又唔怕辛苦...又"come" 得比人鬧的話..入這間學校是無妨.因佢比觀塘區大多數的小學, 所學的比較多和深的.

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-7-7 22:38 編輯 ]

Rank: 1


5
2#
發表於 07-7-7 21:56 |只看該作者
若果你的小朋友是:話頭醒尾...吸收力及記憶力特強的...又唔怕辛苦...又"come" 得比人鬧的話..入這間學校是無妨.因佢比觀塘區大多數的小學, 所學的比較多和深的.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖