- 在線時間
- 808 小時
- 最後登錄
- 20-3-16
- 國民生產力
- 125
- 附加生產力
- 509
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1235
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 1869
- UID
- 106289
 
|
我见你成日问,又無人睬你。呢度無0羊宝小家长既。
我自己係宝小畢業既,1976年读小一 。读得好好,年年全级考第一,中一派位去0左St Paul's Convent,又读得好好,然後入港大。。。(下删100字)
0甘你问我宝小好唔好?一间平实有爱心既学校啰!校风好,中文程度一定好好, 派位好好,有实力既学生会得到好好既训练。校舍就细0的舊0的。也不是一般人講既“名校“。
我好感激宝小既栽培,给我打好基础(尤其中文)。
原文章由 lucasluka 於 07-7-5 22:58 發表 
呢間學校如何?
[ 本文章最後由 YongXin 於 07-7-5 23:19 編輯 ] |
|