註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
大宅
原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表 書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
別墅
原文章由 dorachantkc 於 07-7-5 16:47 發表 都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...