關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一生, 有什麼東西一定要買?
查看: 4008|回覆: 28
go

小一生, 有什麼東西一定要買? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5646
1#
發表於 07-7-5 13:01 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
如題??
請指教

   1    0    0    0
Hong Hong Ma  :-)

Rank: 3Rank: 3


233
29#
發表於 07-7-8 17:01 |只看該作者
This web is referred by baby-kingdom.

http://www.labelshophk.com/

原文章由 claudi-mama 於 07-7-6 16:03 發表
請問邊到可以買到燙的label

Many thanks
claudi-mama

醒目開學勳章 王國長老


59483
28#
發表於 07-7-6 20:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59483
27#
發表於 07-7-6 20:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2376
26#
發表於 07-7-6 19:46 |只看該作者
原文章由 YongXin 於 07-7-5 22:23 發表


每枝铅笔贴名,贴足一百个名? 。。。都系会唔见。。。哈哈!



因為開學最初都會貼下名,但係結果都係一樣唔見,
所以後來連個貼都慳番,一百支唔多呀,
因為佢一日最小都唔見一支,
試過一日比佢攞8支,唔見4支都試過呀

Rank: 4


514
25#
發表於 07-7-6 16:20 |只看該作者
Pls kindly tell us, I really want to know.

Where to buy & how much ? Many thanks !

原文章由 fishmum 於 07-7-6 14:19 發表
可以考慮買貼衫 D labels (燙果種).  我個女試過唔見咗外套, 因為無名搵唔番! 之後我把所有校服同鞋都燙唒名, 無唔見啦

Rank: 4


632
24#
發表於 07-7-6 16:03 |只看該作者
請問邊到可以買到燙的label

Many thanks
claudi-mama

原文章由 fishmum 於 07-7-6 14:19 發表
可以考慮買貼衫 D labels (燙果種).  我個女試過唔見咗外套, 因為無名搵唔番! 之後我把所有校服同鞋都燙唒名, 無唔見啦

Rank: 5Rank: 5


1262
23#
發表於 07-7-6 14:19 |只看該作者
可以考慮買貼衫 D labels (燙果種).  我個女試過唔見咗外套, 因為無名搵唔番! 之後我把所有校服同鞋都燙唒名, 無唔見啦

Rank: 4


553
22#
發表於 07-7-6 13:40 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 07-7-5 23:45 發表
鉛筆要一百枝?好多呀,是否仍可用三角鉛筆?
另外,天氣凍時,可否穿羽絨?


Hi, 肥嘟媽,

一整個學期,鉛筆可能真係會用上好多支, 不過唔一定要一次過買定, 除非會有好多discount 啦 ,用唔完p2仲會用. 不個就真係唔好帶卡通文具, 多數唔見. 三角筆都應該可以用呱.

至於穿羽絨, 又真係要睇學校政策, 有d可以, 有d唔得.

Rank: 4


743
21#
發表於 07-7-6 13:21 |只看該作者
哈哈~真係要入定咁多文具? 其實, 點解小朋友咁易唔見文具, 是否遺失或俾人偷左呀!? 我還吩咐囡囡升小後, 每天放學要收拾好文具才回家...睇見大家咁講, 似乎要入定貨喎!

Rank: 4


640
20#
發表於 07-7-6 13:15 |只看該作者
亞囡今年升小二,總括這一學年,買得最多係擦膠,因為同學仔話好用,就問亞囡可以切半舊用嗎,或者唔知點解趺了落地就搵唔到;其他文具,例如筆和擦膠可以多買些,始終會消耗;而文具牌子我建議盡量實用為原則,有朋友買好靚既文具比小朋友用,開學一個星期已經唔見哂了.

Rank: 5Rank: 5


4715
19#
發表於 07-7-6 12:43 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-6 11:27 發表
旺角女人街8蚊張, 咩款都有


係膠or布, 是不是keep係學校.
thanks.

醒目開學勳章 王國長老


59483
18#
發表於 07-7-6 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1632
17#
發表於 07-7-6 08:23 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-5 22:32 發表
我個女有一個保暖袋, 可以放飯盒+餐具, 用大大個魔術貼開關, 手抽既
有hello kitty, melody及新幹線3個款, o係永安/西田有間好似sanrio既店舖有售(唔知咩martis之類, 不過唔係sanrio)

我就係怕佢成個袋吾見

Rank: 5Rank: 5


4715
16#
發表於 07-7-5 23:47 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-5 18:57 發表

檯墊


charlotte_mom

請問你買了什麼檯墊, 我都無idea.

Rank: 5Rank: 5


1267
15#
發表於 07-7-5 23:45 |只看該作者
鉛筆要一百枝?好多呀,是否仍可用三角鉛筆?
另外,天氣凍時,可否穿羽絨?

醒目開學勳章 王國長老


59483
14#
發表於 07-7-5 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59483
13#
發表於 07-7-5 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59483
12#
發表於 07-7-5 22:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
11#
發表於 07-7-5 22:23 |只看該作者


每枝铅笔贴名,贴足一百个名? 。。。都系会唔见。。。哈哈!

原文章由 phoebelamlam 於 07-7-5 20:49 發表

間尺   -   半打

擦膠   -   打半

鉛筆   -   超過一百支

交"前"-   半打(唔記得點打 )

膠水   -   半打

筆代   -   2個



(暫時咁多先)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖