- 在線時間
- 207 小時
- 最後登錄
- 11-8-16
- 國民生產力
- 261
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-6-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 463
- 主題
- 60
- 精華
- 0
- 積分
- 724
- UID
- 24005

|
Hi, 有冇人可以答我呀!
原文章由 瀅瀅媽咪 於 07-7-5 10:16 發表 
hi,
我女明年會讀小一, 今年要選學校, 請問住38區的家長會點簡呀? 有冇心儀的小學呀! 38網好似得6間左右小學呢? 聽聞只有2間叫做好, 但有一間08年會搬, 是否少了一間抽呢?
有冇今年讀小一的家長, 請比d意見 ... |
|