關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 吾知點樣入返去大圍聖心小學個topic?
發新帖
查看: 599|回覆: 8
go

吾知點樣入返去大圍聖心小學個topic? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1004
1#
發表於 07-7-3 15:59 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
help   help
   0    0    0    0
[

Rank: 5Rank: 5


3327
9#
發表於 07-7-4 12:44 |只看該作者
終於都搵番啦, 不過放係d咁難搵嘅地方, 新會員都唔會識搵, 實在係太唔方便.

Rank: 5Rank: 5


1342
8#
發表於 07-7-4 12:05 |只看該作者
試吓直接click入以下的網址睇吓得唔得.記住入了去,記得把個topic放在我的收藏,之後每次click入賬號名稱兩次如我 Hello honeybeemom,內有我的主題和回覆, 我的收藏等,再click入我的收藏,便可找回我地學校個topic.

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=409816


原文章由 G-Ma 於 07-7-4 11:41 發表
我都係搵唔番我地學校個topic, 究竟點搵架??

[ 本文章最後由 honeybeemom 於 07-7-4 18:48 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3327
7#
發表於 07-7-4 11:41 |只看該作者
我都係搵唔番我地學校個topic, 究竟點搵架??

Rank: 3Rank: 3


200
6#
發表於 07-7-4 11:22 |只看該作者
都係唔得, 救命呀

Rank: 5Rank: 5


1342
5#
發表於 07-7-3 17:46 |只看該作者
另一方法post了一次,便可click在頂上個人名稱,再之後click入回覆便可找回post過的文章.

不過新板真的比以前差,唔好用,難看.

Rank: 3Rank: 3


200
4#
發表於 07-7-3 17:01 |只看該作者
點解係度post又得? 都係用同一方法嗜

Rank: 3Rank: 3


200
3#
發表於 07-7-3 17:00 |只看該作者
點解我post左幾次都唔見o既?

Rank: 5Rank: 5


1342
2#
發表於 07-7-3 16:33 |只看該作者

吾知點樣入返去大圍聖心小學個topic?

我在討論區中向下拉,在小學雜談,找黃大仙區 - 聖心小學先入到,因最初大圍聖心無玷小學給大?放了在黃大仙區.他與黃大仙的聖心小學混淆了.

原文章由 Win0501 於 07-7-3 15:59 發表
help   help
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖