關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 讀上午班BB既媽咪,可唔可以講下讀上午班既好處? ...
發新帖
查看: 283|回覆: 0
go

讀上午班BB既媽咪,可唔可以講下讀上午班既好處? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1149
1#
發表於 07-3-30 12:25 |只看該作者

讀上午班BB既媽咪,可唔可以講下讀上午班既好處?

如題。我打算每個夜晚都到我媽媽家接回大仔回家,佢老師提議我仔下年申請轉讀上午班K2,會方便我媽媽照顧。但我E+心大心細,唔知轉唔轉好,又怕佢太早起身會好辛苦,冬天又會好凍。
可唔可以分享下?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖