關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請教基督教服務處既媽咪
發新帖
查看: 439|回覆: 3
go

請教基督教服務處既媽咪 [複製鏈接]

該用戶已被刪除

1#
發表於 07-1-24 10:51 |只看該作者

請教基督教服務處既媽咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


247
2#
發表於 07-1-24 15:43 |只看該作者

Re: 請教基督教服務處既媽咪

EnC' 寫道:
想問知唔知係咪所有分校既教學都一樣﹖
如否,請問對石硤尾分校有咩COMMENT﹖

石硤尾分校是否基督教服務處大x東學校,That is good,all teacher is good. My two kid also study there.
But not much homeworks.For P1, you need to do more for yourself! :
該用戶已被刪除

3#
發表於 07-1-24 17:54 |只看該作者

Re: 請教基督教服務處既媽咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


55
4#
發表於 07-1-24 21:55 |只看該作者

Re: 請教基督教服務處既媽咪

EnC' 寫道:
想問知唔知係咪所有分校既教學都一樣﹖
如否,請問對石硤尾分校有咩COMMENT﹖

I think direction is the same, but different 分校 should be a bit different as they are different personel...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖