關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問....請問....各位媽咪 16個月男bb 得77cm , 擔心~~~ ...
發新帖
查看: 552|回覆: 2
go

請問....請問....各位媽咪 16個月男bb 得77cm , 擔心~~~ >" [複製鏈接]

Rank: 1


1
1#
發表於 07-1-22 15:16 |只看該作者

請問....請問....各位媽咪 16個月男bb 得77cm , 擔心~~~ >"<

請問....請問....各位媽咪 16個月男bb 得77cm , 擔心~~~ >"<
人地個bb女 1歲多少少, 已經同佢一樣咁高~

16個月未識講野...

擔心佢智力有問題了~ 唉.....

Rank: 5Rank: 5


1442
2#
發表於 07-1-22 15:49 |只看該作者

Re: 請問....請問....各位媽咪 16個月男bb 得77cm , 擔心~~~ >"<

係咪完全唔識講, 單字得唔得, 有冇曾經講過後來唔講, 我囝囝2yrs 前, d單字講過一次就唔會再講, 育嬰園同健康院都驚佢有問題( 因為得我聽過佢講, 冇人聽過), 點知一到25個月(返咗幼兒園一個月)就講唔情口, 有時都有d煩

Rank: 3Rank: 3


233
3#
發表於 07-1-24 13:03 |只看該作者

Re: 請問....請問....各位媽咪 16個月男bb 得77cm , 擔心~~~ >"<

唔駛太擔心LEE D問題,講真依家LEE個年代邊有短仔呀,何況男仔應該係較遲發育,仲有講野都因人而異(3歲前就OK),所以樣樣都唔駛太過計較邊個先邊個後.
hi
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖