關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ? ...
查看: 3382|回覆: 28
go

有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ? [複製鏈接]

Rank: 2


36
1#
發表於 07-6-17 22:21 |只看該作者

有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

阿仔係限期內交表,但未有任何消息,請問有無人收到面試通知呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2#
發表於 07-6-17 23:20 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

我都交左la, 一d消息都無, 有人話唔係一一志願唔見gor wor, 唔知真定假

Rank: 2


36
3#
發表於 07-6-18 10:02 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

hoganmama 寫道:
我都交左la, 一d消息都無, 有人話唔係一一志願唔見gor wor, 唔知真定假


But 我係一一志願wor, still no response.    

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
4#
發表於 07-6-18 10:16 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

上年要6月尾先安排面試架, 今年都應該係呱!
hinhin_mama 寫道:
But 我係一一志願wor, still no response.    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
5#
發表於 07-6-18 11:00 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

hinhin_mama,

Really? Why有人話第二志願都派到???

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
6#
發表於 07-6-18 11:23 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

hoganmama


我都想知    照計無咩奶油wor


hoganmama 寫道:
hinhin_mama,

Really? Why有人話第二志願都派到???

hoganmama

Rank: 2


36
7#
發表於 07-6-18 11:25 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

咪就係因為我住95區 - 所以派唔到.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
8#
發表於 07-6-18 14:08 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

你跨區? 甲部第一係藍循, 乙部填95網學校, right?

咁好似唔係一一志願wor

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
9#
發表於 07-6-18 14:16 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

hoganmama


如果係咁填既話sure唔係一一志願




hoganmama 寫道:
你跨區? 甲部第一係藍循, 乙部填95網學校, right?

咁好似唔係一一志願wor

hoganmama

Rank: 2


36
10#
發表於 07-6-18 14:20 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

hoganmama 寫道:
你跨區? 甲部第一係藍循, 乙部填95網學校, right?

咁好似唔係一一志願wor

hoganmama


opps, sorry 我以為第一倫自行choose 藍循之後統一派位甲部都係藍循為之一一志願,原來搞錯咗...咁我個chance 咪重微.. oh my god

  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
11#
發表於 07-6-18 14:23 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

咁又未必wor, 你始終係有填藍循係第一志願, 而區內填第一志願gei人都已經派到, 咁無左呢批人同你爭, 咁就要睇藍循比唔比區外人啦, 你始終都有機會gei

努力, 加油, 希望在明天ma

Rank: 2


36
12#
發表於 07-6-18 14:54 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

arm arm call 咗藍循, staff 話通知信已寄出 (either internew or failed), 最遲會Wednesday (20/6) 收到notice.

祝大家好運.   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
13#
發表於 07-6-18 15:03 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

寄信通知ar, 我地有無交回郵信封gar? 我都唔記得左添

Rank: 2


36
14#
發表於 07-6-18 15:10 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

hoganmama 寫道:
寄信通知ar, 我地有無交回郵信封gar? 我都唔記得左添


所有人必需交一個回郵信封架.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
15#
發表於 07-6-18 15:12 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

oh, 交表交到我都傻傻地, 唔記得邊間交左d咩la

不過就算我有得in, 又唔係一一, 機會好微

hoganmama

Rank: 2


36
16#
發表於 07-6-18 15:29 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

阿仔上星期六 in 將循衰咗     , 依家記望唯有藍循.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
17#
發表於 07-6-18 15:31 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

我仔上星期五2nd in左德田兆強, 都唔知得唔得, 我都唔敢望la, 唉, 2007年6月係我人生最難過gei時刻

hoganmama

Rank: 2


86
18#
發表於 07-6-18 16:33 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

我認為如果有得in, 就唔會計係唔係一一,而係睇成績同面試表現多d...

我今日都收到信23日interview.我地都唔係一一架...不過我地已經決定唔去interview 喇...已決定讀私校lu!...祝你地好運!!

hoganmama 寫道:
oh, 交表交到我都傻傻地, 唔記得邊間交左d咩la

不過就算我有得in, 又唔係一一, 機會好微

hoganmama

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
19#
發表於 07-6-18 16:45 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

Oh 又係23號, 23號去in平田兆強ar, 如果時間撞gei話, 就唔去藍循in lu

Rank: 5Rank: 5


1155
20#
發表於 07-6-18 16:55 |只看該作者

Re: 有無人收到藍田循道衛理叩門面試通知 ?

我想問下平田少強還是藍循好,課程哪間較深,升英中邊間機會高些?  我不是報小一,因為我們要搬家,所以要找間學校,我是報小二的. 緊急的..謝謝各位回 覆
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖