關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 可否分享12日細女的選校經驗
發新帖
查看: 1218|回覆: 12
go

可否分享12日細女的選校經驗 [複製鏈接]

Rank: 1


16
1#
發表於 06-11-9 09:23 |只看該作者

可否分享12日細女的選校經驗

Hello
女兒04年12月出世, 各方面發展O.K., 參加playgroup每週一次, 表現投入,(但非常怕醜)所以覺得應該適齡2歲8個月入學是正確的;現在各幼稚園亦開始公報收生資格及進行面試;為何有些學校未必要收足三歲但又只止於04年11月出生的小童? 有些就算安排面試亦只見一見及只問一問下午班考慮嗎?便說面試完畢, 大家有否類似經驗? 又聽說將來上小學亦不偏向選12月細女, 如果你是我, 你會一定給她安排明年讀k1 還是遲多l年呢? 請給我意見好嗎, 謝!
  

Rank: 5Rank: 5


1200
2#
發表於 06-11-9 10:00 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

會安排她明年讀K1,但再下一年會重讀k1.
見到很多細仔,就算很醒,都是差少少,不是說你的孩子不叻,只是身心方面都實在差少少.
如果不想囡囡有留班的感覺,今年可以隨便讀一間,下年才為她找一間更好的.

Rank: 1


16
3#
發表於 06-11-9 13:01 |只看該作者

Re: 有無小朋友k1重讀嘅媽咪可以分享

當小朋友重讀, 佢哋會唔會有特別唔開心, 書本上知識重覆時,會缺乏興趣嗎?

Rank: 6Rank: 6


5682
4#
發表於 06-11-9 13:28 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

Hi, mamimui,

我女兒也是04年12月出世, 目前為止 In 了3間, so far 感覺好好, 無歧視細囡, 仲有一間收左我個女 am class; 不過有D學校真的收足齢或某月份前出生, 無辦法啦!!  學校有權定要求, 如果真係對呢D學校心儀, 咪出年報, 做大仔�大女.  

我覺得毎個小朋友都有不同的歩伐, 如果你認為佢ready既, 咪做細囡; 相反就玩多一年, 出年做大囡, 到時醒目D, 吸收都快D.  所以做大定細, 不能一慨而論, 要做父母的自行判斷

Rank: 3Rank: 3


499
5#
發表於 06-11-9 13:42 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

me too 女兒也是04年12月出世, 目前為止 In 了5間..有d學校都有歧視細囡, in 個時佢都無比機會佢,不停問佢問題,又無同佢玩下先..又無問我野..有d學校好好多比小朋友玩下傾下先.. 不過細囡都係無禁好la.. 我去in 時個個都識咀 jek jek...      大家add oil 我會再去in其他學校..
◤萬花筒流動店~護膚品小賣店♬請按BK個人網頁◥
◣貨品來源以(大百貨公司/藥房/專門店/一般商店)◢
∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽∝∽

Rank: 1


16
6#
發表於 06-11-9 13:44 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

其實心裡都是完全明白的, 只不過是15/16心大心細, 會再看看女兒的表現, 她唯一是怕醜, 做MAMA的我在面試時,是不是要好好把握机會將女兒的特長話比老師知,要主動啲,是嗎?

Rank: 6Rank: 6


5682
7#
發表於 06-11-9 14:01 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

對! 你可以主動D將女兒既發展/長處告訴老師; 怕醜係無咁着數, 少左D表現機會, 這個時候媽媽得要助一把.  性格是天生的, 試下多D讚佢, 等佢自信心大D, 或者會無咁怕醜.  加油呀   
mamimui 寫道:
其實心裡都是完全明白的, 只不過是15/16心大心細, 會再看看女兒的表現, 她唯一是怕醜, 做MAMA的我在面試時,是不是要好好把握机會將女兒的特長話比老師知,要主動啲,是嗎?

Rank: 6Rank: 6


5031
8#
發表於 06-11-9 17:19 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

我囡囡都是04年12月尾出世.在這個年紀,細幾個已相差很遠.所以我不會要求她讀辛苦的學校,找些活動教學的學校.我今年己開始給她去育嬰學校,見得人多她不怕陌生人.
我和囡囡in了3間區內的幼稚園(不是名校),老師都說她說話方面較差.不過可能由於她不怕陌生,對住老師笑容,在育嬰院又學了尊敬老師(e.g.她和老師說話時會躹恭),都取錄了.
我很堅持她要做細女,因我當年也是細女,覺得早點見世面很好.我覺得做大的優勢只可維持到小學5-6年級,但長遠來說住後的日子會蝕了一年,賺頭蝕尾.

Rank: 1


17
9#
發表於 06-11-9 19:39 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

ppsfung 寫道:
我囡囡都是04年12月尾出世.在這個年紀,細幾個已相差很遠.所以我不會要求她讀辛苦的學校,找些活動教學的學校.我今年己開始給她去育嬰學校,見得人多她不怕陌生人.
我和囡囡in了3間區內的幼稚園(不是名校),老師都說她說話方面較差.不過可能由於她不怕陌生,對住老師笑容,在育嬰院又學了尊敬老師(e.g.她和老師說話時會躹恭),都取錄了.
我很堅持她要做細女,因我當年也是細女,覺得早點見世面很好.我覺得做大的優勢只可維持到小學5-6年級,但長遠來說住後的日子會蝕了一年,賺頭蝕尾.

祗是蝕了一年,但可能賺到多d自信心,對我來說有so

Rank: 6Rank: 6


8907
10#
發表於 06-11-9 20:40 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

hi   各位, 我個女是02年12月的,現在讀緊k2,就我個女來說,兩年前interview時才剛懂得說話,她1歲11個月才說話(算是很遲),但一講就是句子,所以interview都沒有多大問題,除了說話之外,其他方面以我所觀察是ok的.但大家要有心理準備去到interview時見到其他小朋友(年頭-年中)真係大好多,高成個頭,講野又叻....不過多數幼稚園老師都會就住來問o既,亦不會歧視細仔/女,當年我女只fail了根德園,所以大家都不用太擔心.
當初我心態是讓她試下,如果跟唔到就repeat k2,跟到就照上,我自己都係細女,老公都係細仔,就我倆而言就沒多大問題,希望囡囡都一樣啦,依家囡囡暫時都算ok,再睇埋下學期啦!
不要讓孩子走上安逸之路,教他面對挫折,要讓他有一種危機感,培養抗逆能力。

Rank: 3Rank: 3


301
11#
發表於 06-11-9 21:35 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

我bb係04年12月尾出世,但係佢而家已經讀緊n1(係維多利亞返5日上午班),佢都不知幾習慣,仲好鐘意返學tim!老師話佢講野好叻(成日跟住佢講野 )而家仲成日要我同佢唱學校d歌同玩遊戲。(以返左3個月學來計)我同老師都覺得佢一d都冇跟唔上,返而左學仲成日"無"仿別人tim!

Rank: 6Rank: 6


5031
12#
發表於 06-11-9 22:22 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

我都覺得囡囡返學後開心咗.我相信其實佢哋對一切新事物都有好奇心,返吓學可滿足佢地要求.
我不會要求囡囡學到好多嘢,比佢返學只當有班老師同學仔陪吓佢玩.咁大家都開心.

Rank: 1


20
13#
發表於 06-11-10 13:02 |只看該作者

Re: 可否分享12日細女的選校經驗

我個女都係04年12月尾出世。因為要足2歲先可讀幼兒園,上個禮拜去in咗n1插班,希望收佢。有時都心大心細,驚佢會留班,但一想到係屋企無所事是,就決定比佢試試,至少可以學吓守秩序,可以同多D人接觸。升或留出年至算。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖