關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇人知....
發新帖
查看: 711|回覆: 3
go

有冇人知.... [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


223
1#
發表於 06-11-4 00:53 |只看該作者

有冇人知....

有冇人知社署同教育署批學費減免計法有冇唔同架?
社署早排批左比我(全日班),但因學校有d資料錯左,所以要再攪過,今日收到信居然話我唔夠資格申請,都唔知點解之前又批比我而家又唔批,我已申請左2年都批到,上年入息仲高過今年,請問上訴機會大唔大

Rank: 3Rank: 3


223
2#
發表於 06-11-5 00:18 |只看該作者

Re: 有冇人知....

up

Rank: 5Rank: 5


3340
3#
發表於 06-11-5 00:32 |只看該作者

Re: 有冇人知....

做學生資x 處 . 社署 cam 得小.
再入 form

Rank: 3Rank: 3


223
4#
發表於 06-11-5 18:02 |只看該作者

Re: 有冇人知....

但學生資 署我過額 :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖