關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖瑪利學校 加一中文班
發新帖
查看: 2052|回覆: 6
go

加一中文班

Rank: 2


93
發表於 06-9-12 23:59 |顯示全部帖子

加一中文班

我個女話佢有三個同學中文堂的時候,去了上加一中文班,請問有冇家長知道是甚麼回事?

Rank: 3Rank: 3


105
發表於 06-9-13 11:24 |顯示全部帖子

Re: 加一中文班

因有些小朋友的中文水平比較差, 學校安排了小朋友去上中文加一班幫助小朋友加強中文的輔導。希望她們能盡快追上水平, 返回原班上堂!

你的小朋友是那一班的?

Rank: 2


93
發表於 06-9-13 14:33 |顯示全部帖子

Re: 加一中文班

my daughter Naomi is in Pr. 1D

Rank: 3Rank: 3


185
發表於 06-9-14 14:18 |顯示全部帖子

Re: 加一中文班

Thanks much. I am about to post a new thread of this "加一中文班". Now know what it is....

How worse is the student's chinese that required an extra class for that?

Thanks
CDMA
藍媽寶 寫道:
因有些小朋友的中文水平比較差, 學校安排了小朋友去上中文加一班幫助小朋友加強中文的輔導。希望她們能盡快追上水平, 返回原班上堂!

你的小朋友是那一班的?

Rank: 2


62
發表於 06-9-14 23:48 |顯示全部帖子

Re: 加一中文班

遲些會否也有加一數學班或加一英文班出現呢?

Rank: 3Rank: 3


105
發表於 06-9-18 17:52 |顯示全部帖子

Re: 加一中文班

cdma,
我囡囡份卷就10/20, 即答中一半。
CDMa 寫道:
Thanks much. I am about to post a new thread of this "加一中文班". Now know what it is....

How worse is the student's chinese that required an extra class for that?

Thanks
CDMA
[quote]
藍媽寶 寫道:
因有些小朋友的中文水平比較差, 學校安排了小朋友去上中文加一班幫助小朋友加強中文的輔導。希望她們能盡快追上水平, 返回原班上堂!

你的小朋友是那一班的?
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


105
發表於 06-9-18 17:53 |顯示全部帖子

Re: 加一中文班

HMTAMMY,
加一班係上年先開始先有。數英應暫時唔會有喇~~
hmtammy 寫道:
遲些會否也有加一數學班或加一英文班出現呢?