關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進
發新帖
查看: 684|回覆: 4
go

保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進 [複製鏈接]

Rank: 1


23
1#
發表於 06-6-18 00:47 |只看該作者

保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進

Yes anyone will study this school this year? am or pm?

Rank: 2


87
2#
發表於 06-6-18 20:54 |只看該作者

Re: 保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進

pm class, but I request to change to AM class

Rank: 1


23
3#
發表於 06-6-19 10:05 |只看該作者

Re: 保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進

me also pm class, so did you buy the school uniform yet??

So did they give you the answer yet for am class? I hear that am class is really full already.

Rank: 2


87
4#
發表於 06-6-19 21:14 |只看該作者

Re: 保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進

hi gillian02
I will buy uniform next week and then will take photo with new uniform. Also they will notify the am class on 17 July 2006 (orientation day).

Rank: 1


23
5#
發表於 06-6-20 22:01 |只看該作者

Re: 保良局譚歐陽少芳 2006 K1 ---> 請進

So hope you can get in to the am class.  
Is look like only 2 of us in BK will go to PLK.
I still didn't buy the uniform yet, so do you know the school fee this year? or they will info us on the orientation day?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖