關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教 ...
查看: 5410|回覆: 58
go

想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1582
1#
發表於 06-3-19 21:26 |只看該作者

想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

Any comment in this school for nusery??/

Rank: 5Rank: 5


1442
2#
發表於 06-3-20 15:10 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

curly,

是否全日嗰間呀, 幾時開始返? 可以插班嗎? 我囝囝會9月返全日, 我嗰時問有冇得插班, 佢叫我囝囝最好9月先入學, 因為如果佢見 到d熟嘅小朋友升咗班會唔開心喎

我有朋友2個囝囝都係讀全日嗰間, 佢話小朋友返學返得好開心, 冇壓力, 大嗰個而家升咗聖三一小學

ha仔唔知會唔會同你小朋友做同學仔呢

Rank: 5Rank: 5


1582
3#
發表於 06-3-20 19:25 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Kimuimoon,
My son is on waiting listing for Sep 06 N-1
Are they using English teaching media?

Rank: 5Rank: 5


1442
4#
發表於 06-3-20 20:40 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

curly,

聖三一不是全英語教學, 每週各有一次外籍英語及一次普通話課堂, 不過可以參加佢地課餘英語活動, 希望阿囝可以同你囝囝做同學仔啦

Rank: 5Rank: 5


1582
5#
發表於 06-3-20 22:48 |只看該作者

想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

可否直升到聖三一堂中學 ?

Rank: 5Rank: 5


1442
6#
發表於 06-3-20 23:06 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

聽人講, 派位時填第一志願就一定可以升聖三一中學, 但就變咗冇得再揀好d學校lor

Rank: 5Rank: 5


1582
7#
發表於 06-3-21 13:26 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教


Kimuimoon
仔仔星期六去面試!
請問面試會考什麼?
有什麼問題家長應該問?
要父母倍問面試?


Rank: 5Rank: 5


1442
8#
發表於 06-3-21 13:55 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

比你地參下學校設施, 放仔仔係課室一路玩, 老師一路問下家長仔仔在家的生活, 會説話嗎, 介咗片未, 喜歡什麼等..., 只是閒話家常, 你又可以問下你想知嘅野來決定是否你的心水學校, 我囝囝面試嗰日玩到唔肯走呀
你係咪遲咗遞form呀, 所以咁遲先面試, 你有冇上卨學校個web-site了解下呀

Rank: 5Rank: 5


1582
9#
發表於 06-3-21 23:45 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

係遲咗呀!上星期看學校個web-site才遞form呀! 所以咁遲先面試!

Rank: 2


47
10#
發表於 06-3-24 16:18 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

可以!
curly 寫道:
可否直升到聖三一堂中學 ?

Rank: 2


47
11#
發表於 06-3-24 16:23 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

大家可以放心,哩間學校D老師好好,而且教學好活動式,小朋友玩得開心又學到野!而且學校透明度好高,我女女9/05入學讀預備班,適應得好好!而且叻左好多!我今朝先去完學校參加視像觀課活動,睇到自己個小朋友即時活動情況,好開心好放心!     

Rank: 5Rank: 5


1582
12#
發表於 06-3-24 20:00 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

謝謝!
請問英文課每星期有多少堂?

JEFFLINGBB 寫道:
大家可以放心,哩間學校D老師好好,而且教學好活動式,小朋友玩得開心又學到野!而且學校透明度好高,我女女9/05入學讀預備班,適應得好好!而且叻左好多!我今朝先去完學校參加視像觀課活動,睇到自己個小朋友即時活動情況,好開心好放心!     

Rank: 2


47
13#
發表於 06-3-26 00:00 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

curly,
  現在一星期一節(外籍老師,好好人),好似話遲D會再上多幾日!

Rank: 5Rank: 5


1582
14#
發表於 06-3-26 16:23 |只看該作者

想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

JEFFLINGBB

昨天去面試,但bb十中問九唔應!  

Rank: 2


47
15#
發表於 06-3-27 22:52 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

curly ,
  應該一定收架!佢過左報名時間咁耐都重有位叫你去見,証明佢未收齊啦!不過預備班人手比例好好喎!我女個班2對20呀!

Rank: 5Rank: 5


1442
16#
發表於 06-3-28 14:30 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

curly,

如果收到信記得通知聲, 我都想知我地囝囝會唔會做同學仔

Rank: 5Rank: 5


1582
17#
發表於 06-4-1 09:29 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

KIMUIMOON,JEFFLINGBB
收到信了, 你係唔係已經註冊?
我要4月11日回校註冊!

Rank: 5Rank: 5


1442
18#
發表於 06-4-1 11:06 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

curly ,

係呀, 我12月已經註冊咗, 到6月再去交學費同攞校服, 真係好啦, 可以做同學仔, 好似遲d會有幾日比佢地返學校玩下, 當熟識下環境, 到時再有通知喎

Rank: 3Rank: 3


110
19#
發表於 06-4-1 15:30 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

我在INTERNET找到此學校的資料,今早剛打完電話向其查詢如今個9月入讀N1現在才報會否太遲,佢話我可以照入插班生FORM,希望仲可以趕得切。

其實我本人不是太了解此學校,但看各位的COMMENT都好正面,我想我都可以嘗試報,看看結果。

Rank: 5Rank: 5


1582
20#
發表於 06-4-1 18:47 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

Sanna,

應該有位! 因為我都係2星期前報名!
下星期就註冊!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖