關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有沒九龍塘(基華)媽咪?
發新帖
查看: 749|回覆: 1
go

有沒九龍塘(基華)媽咪? [複製鏈接]

Rank: 2


34
1#
發表於 07-6-8 02:00 |只看該作者

有沒九龍塘(基華)媽咪?

可否分享吓小朋友讀這間學校開心嗎?
課程深唔深?
老師nice 唔 nice呢?
升中派位如何?
thank you
  

Rank: 5Rank: 5


4593
2#
發表於 07-6-8 03:05 |只看該作者

Re: 有沒九龍塘(基華)媽咪?

Hi! TeddyMaMa,

好耐無見啦,記唔記得我呢?我姑奶個仔讀緊九龍塘基華P.3,我見佢都讀得幾開心下,平時功課聽佢講都唔算會太多,週末或假期時就會多一點,基華三年級就會有分精英班。另外我都有朋友個囡囡今年讀緊九龍塘基華P.1,我見過佢D試卷,唔算出得太深,所以讀書應幾輕鬆下囉 以前睇過學校的升中情況,成績就一般。你係咪想幫TEDDY叩基華門呀?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/p0efd5180a15094e49bc8309350fd91f5/f9e92a54.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/pc8bf148c3b975239357968cfc2f3d509/f9e92a4b.jpg[/img][img align=right]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖