關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下! ...
查看: 1961|回覆: 23
go

06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


285
1#
發表於 05-9-15 14:58 |只看該作者

06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

5知大家有乜心水學校呢?       
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 3Rank: 3


285
2#
發表於 05-10-4 11:44 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

up
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 4


556
3#
發表於 05-10-4 19:46 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

Count me in!

瞳瞳伊家係合一堂讀緊n1, 唔知k1轉唔轉學校好?

Rank: 3Rank: 3


285
4#
發表於 05-11-10 12:10 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

囡囡接到信通知北角聖彼得收佢, 唔知間學校風, 老師.......好唔好?
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 1


22
5#
發表於 05-11-12 11:44 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

hello, 我囡囡依家係香港民生(渣華道)
到讀緊n1, 不過到k1打算轉校~
依家考慮緊明慧呀~~~~

北角聖彼得堂我有親戚個女讀緊~
讀依間幼稚園既小朋友升讀既小學多數
都係聖米加勒~  
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *

Rank: 4


556
6#
發表於 05-11-14 22:15 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

bbcutie 寫道:
北角聖彼得堂我有親戚個女讀緊~
讀依間幼稚園既小朋友升讀既小學多數
都係聖米加勒~  


咁聖米加勒小學好嗎?

Rank: 3Rank: 3


285
7#
發表於 05-11-22 16:38 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

聖米加勒小學都唔錯, 好似依家裝修緊
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 3Rank: 3


285
8#
發表於 05-11-22 16:40 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

我個人意見, 如果要明慧, 倒不如找聖彼得 or 循道衛理
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


230
9#
發表於 05-11-22 17:44 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


327
10#
發表於 05-11-22 18:17 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

Hi

您們有什麼心水小學呀 ?

Twinstar

Rank: 3Rank: 3


285
11#
發表於 05-11-23 14:19 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

1. 循道衛理
2. 聖彼得
3. 明慧
4. 蘇浙
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 4


556
12#
發表於 05-11-23 18:47 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

twinstar 寫道:
Hi

您們有什麼心水小學呀 ?

Twinstar


衛理小學???

Rank: 4


556
13#
發表於 05-11-23 18:49 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

Candy 1215,

你係咪choose定聖彼得?  其實我住得好近聖彼得家.  不過我想個囡入真光!

Rank: 4


556
14#
發表於 05-11-23 18:51 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

POSEMOM 寫道:
Hi,

我同阿仔報左3間幼稚園(蘇浙.聖猶達.衛理堂),3間學校,我都有親身(老公同阿仔都一齊)去參觀過,同接觸過d老師.意外地,我和老公都覺得聖猶達既環境比另外兩間都要好些,老師又親切些.阿仔仲記得果日同佢面試既老師叫mug.其他學校既老師,就連我都吾記得!
不過,聖猶達辦學既歷史都吾少,有50年喇!之不過,以前叫聖貞德,2003年起改名聖猶達!


聖猶達係邊家?  有冇小學直升?  我只係知道有聖貞德中學.

Rank: 3Rank: 3


140
15#
發表於 05-11-23 22:06 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

what do you think of 循道衛理?  I have an interview on the last sat.  Generally, the campus is quite good, but I think they has less English lesson.  They only have 2 sessions per week and there is no English lesson during nursery.  Do you think it is too less exposure for the children?  


230
16#
發表於 05-11-24 14:09 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


556
17#
發表於 05-11-24 19:37 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

今日收到靈糧堂信, 收左讀上午班.

Rank: 1


22
18#
發表於 05-11-27 20:16 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

candy1215,

循道衛理在那裡?是在筲箕灣or柴灣嗎?
聖彼得我不考慮了!不考慮不是因為學校不好,
是因為我有個親戚的女兒都是考上了,
我不想與她同一所學校,免得大家事事比較!
因為她倆出世至家已經時時比較了!很煩啦!
至於明慧,已經收了呀囡,雖然明慧好像
有很多負面報導(在bk),但我亦交了留位費,
若選不到其他更適合的學校,那我便會給女兒
入讀明慧。

rebeccalols,

聽人說靈糧堂的課程比較淺。
不過我只是聽人說,我自己也不知道丫!
那你現在決定給女兒報讀那一間?
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *

Rank: 4


556
19#
發表於 05-11-28 00:14 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

bbcutie 寫道:
rebeccalols,
聽人說靈糧堂的課程比較淺。
不過我只是聽人說,我自己也不知道丫!
那你現在決定給女兒報讀那一間?


未 IN 真光呀!  如果得會 PREFER 真光先過靈糧堂.

明慧俾我既感覺較COMMERCIAL.


230
20#
發表於 05-11-28 00:17 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖