關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請教去年IN過民生幼稚園的媽媽,民生用什麼形式Interview ...
發新帖
查看: 551|回覆: 3
go

請教去年IN過民生幼稚園的媽媽,民生用什麼形式Interview?小組/獨自/bb & par [複製鏈接]

Rank: 1


13
1#
發表於 05-11-28 15:10 |只看該作者

請教去年IN過民生幼稚園的媽媽,民生用什麼形式Interview?小組/獨自/bb & parent ?

如題!

Rank: 4


692
2#
發表於 05-11-28 15:27 |只看該作者

Re: 請教去年IN過民生幼稚園的媽媽,民生用什麼形式Interview?小組/獨自/bb & parent ?

是小朋友同家長一同入課室但分開見,
小朋友自己在課室前面考,
而家長就在課室後面見老師,
但家長是背著小朋友的,
所以唔知佢考乜.


Rank: 1


13
3#
發表於 05-11-28 15:38 |只看該作者

Re: 請教去年IN過民生幼稚園的媽媽,民生用什麼形式Interview?小組/獨自/bb & parent ?

thanks! maggkiki

請問民生會問家長一些什麼問題?

Rank: 4


692
4#
發表於 05-11-28 15:52 |只看該作者

Re: 請教去年IN過民生幼稚園的媽媽,民生用什麼形式Interview?小組/獨自/bb & parent ?

其實都係一般傾偈.
問小朋友邊個湊,
平時係屋企做咩,
放假去邊度玩,
小朋友個性格係點........
通常都係一d大路既問題, 都唔駛咁
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖