- 在線時間
- 35 小時
- 最後登錄
- 08-9-6
- 國民生產力
- 13
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-7
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 112
- 主題
- 21
- 精華
- 0
- 積分
- 125
- UID
- 18493
 
|
Re: 退學信???
rabbitpiggy,
我囝囝最近都ok,cry少咗,但學校比grandma係度,她是遠距離咁望,盡量唔比囝囝望到佢,但我覺得小朋友很聰明,他可能知道有親人在場,會cry少咗。其實,我想同囝囝退學係不是囝囝扭計問題,由於我先前幫囝囝搵n1時,覺得個校園好新,環境乾淨,教學理念好好,係活動教學,好似去玩咁。起初,有很多小朋友,但到最近好似少了一些小朋友,咁佢地好似係3小時上堂時間有大多數時間都幾班group晒一班,e.g.tea time, store time, free play time.
(國際班+主流班),我覺得好似同入學前所說的有出入,係收生不足。我囝囝說話唔係好叻,我最想他學好說話同自理能力,但係如果小朋友少,他學嘢會比較慢,我怕遲d他冇興趣返,仲有呢間學校好少注意介片問題,d嬸嬸冇乜心機教佢地咁,況且呢間學校d學費都唔係平,計埋d的士錢要$3000.以上一個月。
rabbitpiggy 寫道:
你係咪打算同囝囝退學呀? 我記得你之前post 過出呢話囝囝返學cry 得好勁, 而家點呢? 有冇好轉? |
|