關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 退學信???
發新帖
查看: 1373|回覆: 4
go

退學信??? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


125
1#
發表於 05-9-20 11:27 |只看該作者

退學信???

各位媽咪,
之前好似有位媽咪有退學信既sample,如有可否post出來 or pm 我留email呢?
我中文名學勤,英文名係Howard,香港山頂嘉諾撒醫院面世。 27/7/2005-weight:12.9kg, height:86cm 17/9/2005 - weight:13.5kg, height:89cm 1/4/2006 - weight:14.3kg, height:93cm

Rank: 5Rank: 5


2650
2#
發表於 05-9-20 12:44 |只看該作者

Re: 退學信???

你係咪打算同囝囝退學呀? 我記得你之前post  過出呢話囝囝返學cry 得好勁, 而家點呢? 有冇好轉?

Rank: 4


614
3#
發表於 05-9-20 13:21 |只看該作者

Re: 退學信???

actually no need to write letter. School has the 退學信. U just need to fill in your son's name, then sign and return to them.

Rank: 3Rank: 3


125
4#
發表於 05-9-20 15:38 |只看該作者

Re: 退學信???

rabbitpiggy,
我囝囝最近都ok,cry少咗,但學校比grandma係度,她是遠距離咁望,盡量唔比囝囝望到佢,但我覺得小朋友很聰明,他可能知道有親人在場,會cry少咗。其實,我想同囝囝退學係不是囝囝扭計問題,由於我先前幫囝囝搵n1時,覺得個校園好新,環境乾淨,教學理念好好,係活動教學,好似去玩咁。起初,有很多小朋友,但到最近好似少了一些小朋友,咁佢地好似係3小時上堂時間有大多數時間都幾班group晒一班,e.g.tea time, store time, free play time.
(國際班+主流班),我覺得好似同入學前所說的有出入,係收生不足。我囝囝說話唔係好叻,我最想他學好說話同自理能力,但係如果小朋友少,他學嘢會比較慢,我怕遲d他冇興趣返,仲有呢間學校好少注意介片問題,d嬸嬸冇乜心機教佢地咁,況且呢間學校d學費都唔係平,計埋d的士錢要$3000.以上一個月。

rabbitpiggy 寫道:
你係咪打算同囝囝退學呀? 我記得你之前post  過出呢話囝囝返學cry 得好勁, 而家點呢? 有冇好轉?
我中文名學勤,英文名係Howard,香港山頂嘉諾撒醫院面世。 27/7/2005-weight:12.9kg, height:86cm 17/9/2005 - weight:13.5kg, height:89cm 1/4/2006 - weight:14.3kg, height:93cm

Rank: 5Rank: 5


2650
5#
發表於 05-9-20 17:51 |只看該作者

Re: 退學信???

學勤咪咪,

原來係咁, 想8掛問下, 你囝囝讀緊邊間呢? 等將來我囝囝返學時留意下唔好比佢讀呢間.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖