關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 HKCAPLK vs 高主教
發新帖回覆
查看: 1774|回覆: 8
go

HKCAPLK vs 高主教 [複製鏈接]

Rank: 4


599
1#
發表於 26-6-1 21:35 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小朋友而家喺高主教讀緊K1, 黎緊升K2, 性格怕醜內向,冇自信,對考小好不利。有HKCA PLK offer, 參觀過學校都好鐘意,覺得好關愛,又小小班,但係始終呢間冇中學,又算係3線IS, 為呢間而放棄高主教,有啲掙扎唔知值唔值得
有冇過來人可以分享下?(emoji)(emoji)
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1602
2#
發表於 26-6-11 21:26 |只看該作者
millk1106 發表於 26-6-1 21:35
小朋友而家喺高主教讀緊K1, 黎緊升K2, 性格怕醜內向,冇自信,對考小好不利。有HKCA PLK offer, 參觀過學校 ...

嘅然妳講到小朋友性格內向,這不是留在高幼在升小時緊有保障有安全感?我返而建議留在高幼。

Rank: 3Rank: 3


188
3#
發表於 26-6-13 14:18 |只看該作者
建議留在高主教,暑假可嘗試報一些興趣班,改善與同儕之間的溝通

Rank: 2


49
4#
發表於 26-6-14 15:56 |只看該作者
要睇小朋友性格,係活躍型 定 坐定定。
高主教讀落去係谷嘅(聽幼稚園老師分享)
另一間IB型你要先了解一下個制度先。
因為有朋友的仔仔係入面讀緊,由k1讀到依家,準備升G2。
都明白好多人concern Management上嘅轉變,但聽啲用家分享對教學上係冇乜影響。

Rank: 2


49
5#
發表於 26-6-14 18:23 |只看該作者
本帖最後由 hklocalstudent 於 26-6-14 18:26 編輯

差啲漏左講最重要嗰樣,將來打算行國際路線,定係考DSE?
呢個基本上都已經可以知道揀邊間。

HKCA雖然係冇中學,但最後都入返其他IS。咁就要考慮將來負擔嘅學費。

另外,內向定係外向,並唔係一個因素讀唔讀到IB
如果真係對IB有興趣,要做多啲資料蒐集。
而唔係由網民去評論你個仔啱啱讀。

冇人俾你更清楚知道你小朋友嘅狀況
祝福你

點評

「路路」    發表於 26-6-15 12:30

Rank: 5Rank: 5


1382
6#
發表於 26-6-15 12:35 |只看該作者
hklocalstudent 發表於 26-6-14 18:23
差啲漏左講最重要嗰樣,將來打算行國際路線,定係考DSE?
呢個基本上都已經可以知道揀邊間。
唔知幾時開始,啲人開始用內向定外向去決定適唔適合IB真係建議家長先理解一下IB係咩先,唔好係咪被坊間所謂「專家」牽住走

Rank: 4


599
7#
發表於 前天 23:16 |只看該作者
「路路」 發表於 26-6-15 12:35
唔知幾時開始,啲人開始用內向定外向去決定適唔適合IB真係建議家長先理解一下IB係咩先,唔好係咪被 ...

其實都有認真思考過小朋友適唔適合IB, 但係而家佢只係四歲其實適唔適合IB真係未睇到。
只係覺得佢性格考小學好不利,同埋佢本身都鐘意問點解/透過動手做去學習,但同時間個人自律性又比較低,所以真係未睇到適唔適合IB

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24251
8#
發表於 昨天 17:30 |只看該作者
「路路」 發表於 26-6-15 12:35
唔知幾時開始,啲人開始用內向定外向去決定適唔適合IB真係建議家長先理解一下IB係咩先,唔好係咪被 ...

仲有係出國就IB

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24251
9#
發表於 昨天 17:33 |只看該作者
millk1106 發表於 26-6-26 23:16
其實都有認真思考過小朋友適唔適合IB, 但係而家佢只係四歲其實適唔適合IB真係未睇到。
只係覺得佢性格考小 ...

本帖最後由 poonseelai 於 26-6-27 17:34 編輯

建議你先了解多些ib教育是什麼,你認為現在孩子教育應着重什麼,ib能否提供你認為重要的特質,一間學校是一個社區,什麼性格孩子也有
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊