- 在線時間
- 1050 小時
- 最後登錄
- 26-6-23
- 國民生產力
- 34
- 附加生產力
- 10156
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-4-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1587
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 11777
- UID
- 43000
  
|
BBCOW2009 發表於 26-6-17 17:40 
我女九月升中六,今次期未考佢話化學考得很差,大部分都不會,吵住要drop 。
之前請過私補,我見都是不停幫 ... 我女係第二科都遇到類似的問題, 就係分開topic 測驗可以攞到高分, 但一到考試就唔掂. 老師解釋因為佢本身概念唔清, 當考試所有topic 炒埋一碟的時候, 就唔知佢問咩, 又或者應該點樣答.
如果你女真係應付唔到, 而佢又想drop, 如果係我女, 我會比佢drop, 將時間放係其他科, 效益可能會更加大.
|
|