- 在線時間
- 217 小時
- 最後登錄
- 26-6-26
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 2635
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 10-3-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 282
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 2917
- UID
- 572055
 
|
Mimia0_0 發表於 26-6-11 11:10 
呢兩間都係返全日的幼兒園又係happy School唔知揀邊間好?本身覺得聖三一地方較大而且較出名一心諗住落實聖 ...
聖三一不是已換校長了嗎?被投訴的校長姓王,現在校長姓呂。
剛剛看了看佢個職員名單,見到有兩個舊老師做了主任,普通話老師應該都是何苗老師,下面的老師因不是全名就不清楚了。
我女畢業十年有多了,所以舊老師還是有不少的。
 |
|