關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 聖三一中心幼稚園 VS 任永賢夫人幼稚園
發新帖回覆
查看: 389|回覆: 2
go

聖三一中心幼稚園 VS 任永賢夫人幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 1


5
1#
發表於 26-6-11 11:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
呢兩間都係返全日的幼兒園又係happy School唔知揀邊間好?本身覺得聖三一地方較大而且較出名一心諗住落實聖三一
但係啲網上講聖三一換咗校長,而且又有唔好傳聞所以諗緊係咪任永賢好啲?
請問有孩子讀過呢兩間的可以俾意見我嗎?
   0    0    0    0

Rank: 4


853
2#
發表於 26-6-16 20:17 |只看該作者
回覆 Mimia0_0 的帖子

任永賢校長出名有禮貌⋯⋯

Rank: 5Rank: 5


2917
3#
發表於 26-6-17 17:25 |只看該作者
Mimia0_0 發表於 26-6-11 11:10
呢兩間都係返全日的幼兒園又係happy School唔知揀邊間好?本身覺得聖三一地方較大而且較出名一心諗住落實聖 ...

聖三一不是已換校長了嗎?被投訴的校長姓王,現在校長姓呂。
剛剛看了看佢個職員名單,見到有兩個舊老師做了主任,普通話老師應該都是何苗老師,下面的老師因不是全名就不清楚了。
我女畢業十年有多了,所以舊老師還是有不少的。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊