關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 培僑書院 冇second in可以點算?repeat 小一?插班?求位信? ...
發新帖
查看: 9876|回覆: 3
go

冇second in可以點算?repeat 小一?插班?求位信? [複製鏈接]

Rank: 4


700
1#
發表於 17-1-8 18:28 |顯示全部帖子
jamlee309 發表於 16-11-30 15:09
無錯! 再考小一即係重讀小一

咁多數啲人係米 考到就讀培僑書院小一 考唔到就照升上 小二?

Rank: 4


700
2#
發表於 17-6-18 22:08 |顯示全部帖子
jamlee309 發表於 17-1-9 22:20
有些人會重考小一或有些人插小二!因考插班難過考小一

插班小2。會收多少人? 幾多人會考插小2? 謝謝回覆。

Rank: 4


700
3#
發表於 17-6-21 13:18 |顯示全部帖子
jamlee309 發表於 17-1-9 22:20
有些人會重考小一或有些人插小二!因考插班難過考小一

重考小一 多唔多人 係咁做?

Rank: 4


700
4#
發表於 17-6-28 08:43 |顯示全部帖子
glorialee923 發表於 17-6-28 08:34
相信唔多,試下裝備好,出年插小二,每年都有幾個人走的!

謝謝你 會努力裝備
‹ 上一主題|下一主題