關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 4315|回覆: 8
go

2016/2017 pn

Rank: 3Rank: 3


109
發表於 15-7-29 01:32 |顯示全部帖子
請問有冇人知幾時報名? 囡囡係201406 bb



Rank: 1


28
發表於 15-7-30 13:26 |顯示全部帖子
2016/17 幼兒班(K1)申請

我們將於2015年8月1日開始接受於2012年9月1日至2013年12月31日出生的幼兒申請,截止申請日期為2015年10月15日。
http://learninghabitat.org/web/?id=1&lang=2

Rank: 3Rank: 3


109
發表於 15-8-1 01:20 |顯示全部帖子

回覆:Wonderbabygabo 的帖子

請問Pn 呢?



Rank: 5Rank: 5


2587
發表於 15-8-3 21:40 |顯示全部帖子
密切留意網頁, 將會公佈,上年好似十月。

Rank: 6Rank: 6


5419
發表於 15-10-14 17:17 |顯示全部帖子
prettysilly 發表於 15-7-29 01:32
請問有冇人知幾時報名? 囡囡係201406 bb
2/11/2015

Rank: 3Rank: 3


412
發表於 16-2-16 17:37 |顯示全部帖子

回覆:2016/2017 pn

有人收到面試通知未?




1413
發表於 16-2-18 19:13 |顯示全部帖子

引用:有人收到面試通知未? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


412
發表於 16-2-19 03:28 |顯示全部帖子
回覆 am621 的帖子

請問是收信還是收email?


1413
發表於 16-2-19 09:26 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽