關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^ ...
發新帖
查看: 800|回覆: 5
go

聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


337
1#
發表於 05-1-27 12:54 |只看該作者

聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^

我仔仔由N班讀到宜家已經高班啦!最開心就係派到我鐘意ga小一呀!

happy.....happy


      

Rank: 6Rank: 6


5529
2#
發表於 05-1-27 13:12 |只看該作者

Re: 聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^

Hello nn^^ ,
我個仔讀siu lun K2 架, 你仔仔派左去邊間小學呀?

Rank: 3Rank: 3


337
3#
發表於 05-1-27 13:37 |只看該作者

Re: 聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^

hi...chunchunmama

我仔仔派左聖公會蒙恩小學.......你又有咩心水呀?

Rank: 5Rank: 5


1651
4#
發表於 05-1-27 16:32 |只看該作者

Re: 聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^

Hi! ..nn,

我囡囡讀N1A. 恭喜! 恭喜! 你囝囝派到心水學校真係好!
星期一學校派進度表,你會唔會到呢 ? 幾點鍾 ?
  

Rank: 3Rank: 3


337
5#
發表於 05-1-29 02:22 |只看該作者

Re: 聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^

sorry 呀!情情媽咪

我要返工請唔倒假,所有我唔能夠去學校,我仔仔班主任話可以打電話同我傾,如果有機會下次係學校見。

Rank: 5Rank: 5


1011
6#
發表於 05-2-1 15:00 |只看該作者

Re: 聖公會青山聖彼得堂(青山村)家長.....請進^^

nn^^

聖公會蒙因係咪幾好呀, 你點解選佢呢, 屯門有其他好的小學可選擇嗎
家姐卓琳, 現重35磅 101cm高 有20隻牙齒 口頭禪係"大佬", 在家吱吱喳, 出外怕怕醜 妹妹希琳, 愛自己行, 好多野講, 唔知講乜
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖