關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 自從返幼稚園後就成日病,你哋啲小朋友會唔 ...
發新帖
查看: 919|回覆: 4
go

自從返幼稚園後就成日病,你哋啲小朋友會唔會架? [複製鏈接]

Rank: 4


524
1#
發表於 05-1-28 16:27 |只看該作者

自從返幼稚園後就成日病,你哋啲小朋友會唔會架?

如題

Rank: 2


88
2#
發表於 05-1-28 16:37 |只看該作者

Re: 自從返幼稚園後就成日病,你

yes, always get cold & coughing.  Need to see doctor at least three times in one month.  This month is better than the previous months.  Hope my son is getting used to the virus.
:-)

Rank: 5Rank: 5


2899
3#
發表於 05-1-28 18:40 |只看該作者

Re: 自從返幼稚園後就成日病,你

初開學差啲, 啲排可能適應咗, 又好似好咗! 不過都唔駛太擔心, 細細個種多啲菌, 大個咗抵抗力都好啲架!

Rank: 5Rank: 5


3625
4#
發表於 05-1-28 20:33 |只看該作者

Re: 自從返幼稚園後就成日病,你

我女今年k3了,當年第一年讀書都係成日病o架,不過睇醫生時其實都可以問多句,因好多時而家d病菌都勁左,唔係三幾日好番晒,我自己本身都唔主將事無大小就食藥,所以當時的家庭醫生都會同我講清楚每一隻藥水,問清楚係咪一定要食晒,因為好多時d藥唔係"醫病",而係舒緩病徵,有時鼻水唔太多咁可以停藥....
小朋友開頭係咁啊,好快會"習慣"左,咁會無咁易病添~hehe
~~~My dogs Phoebe,Minnie,Ah Bert and Rico~~


624
5#
發表於 05-1-31 22:56 |只看該作者

Re: 自從返幼稚園後就成日病,你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖