關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問:丈夫的舅父,應自稱甚麽?
發新帖
查看: 1184|回覆: 2
go

請問:丈夫的舅父,應自稱甚麽? [複製鏈接]

Rank: 2


85
1#
發表於 05-1-31 11:00 |只看該作者

請問:丈夫的舅父,應自稱甚麽?

Thanks,

Rank: 4


608
2#
發表於 05-1-31 11:30 |只看該作者

Re: 請問:丈夫的舅父,應自稱甚麽?

RICKA,  如果係你既話, 你咪跟你老公一齊叫舅父lor, 如果係你仔囡既話, 就應該叫佢做舅公

Rank: 4


733
3#
發表於 05-1-31 19:30 |只看該作者

Re: 請問:丈夫的舅父,應自稱甚麽?

ho_fish 寫道:
RICKA,  如果係你既話, 你咪跟你老公一齊叫舅父lor, 如果係你仔囡既話, 就應該叫佢做舅公

Right!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖