關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 點解無人講聖三一嘅?
發新帖
查看: 951|回覆: 10
go

點解無人講聖三一嘅? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


372
1#
發表於 12-11-16 23:21 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
下星期in啦,一路都無人提
好想了解多D哩間學校呀,有無人知之前大概in d咩呢?



   0    0    0    0


84
2#
發表於 12-11-16 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


573
3#
發表於 12-11-16 23:33 |只看該作者

引用:相信大部分人都不會視為首選

原帖由 某人某地 於 12-11-16 發表
相信大部分人都不會視為首選
但有小學 那間小學好嗎?



Rank: 5Rank: 5


1389
4#
發表於 12-11-17 00:09 |只看該作者

回覆:點解無人講聖三一嘅?

上年in過,做啱唒都唔收



Rank: 4


573
5#
發表於 12-11-17 00:31 |只看該作者

引用:上年in過,做啱唒都唔收 +

原帖由 Toffee888 於 12-11-17 發表
上年in過,做啱唒都唔收
可能要識人? 教會?



Rank: 3Rank: 3


372
6#
發表於 12-11-17 02:46 |只看該作者

回覆:某人某地 的帖子

我仲諗住係龍校又幾出名,應該有好多人like添



Rank: 2


68
7#
發表於 12-11-17 10:15 |只看該作者

回覆:點解無人講聖三一嘅?

聖三一既中學係band3喎,相信無乜家長會有興趣



Rank: 4


824
8#
發表於 12-11-17 10:38 |只看該作者

引用:聖三一既中學係band3喎,相信無乜家長會有

原帖由 ryanng05 於 12-11-17 發表
聖三一既中學係band3喎,相信無乜家長會有興趣
聖三一中學我諗冇人會想讀



Rank: 4


573
9#
發表於 12-11-17 11:36 |只看該作者

回覆:Winnieluvkelvin 的帖子

小學好嗎?




84
10#
發表於 12-11-19 17:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


45
11#
發表於 12-11-19 17:14 |只看該作者
Someone said the Kindergarten is quit good in teaching.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖