關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問而家讀緊維多利亞既家長
發新帖
查看: 933|回覆: 6
go

請問而家讀緊維多利亞既家長 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4228
1#
發表於 12-11-16 18:18 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
阿囝而家讀緊PN班,想問係唔係11月要交K1既留位費?因為我幫阿囝申請左轉上晝班,學校話交左留位費後大約會知有冇位!

謝謝!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


457
2#
發表於 12-11-16 19:13 |只看該作者

回覆:請問而家讀緊維多利亞既家長

留位信上會寫上午班/下午班,但你之前要寫信要求的



Rank: 3Rank: 3


339
3#
發表於 12-11-16 23:03 |只看該作者

回覆:irene_the_pooh 的帖子

尋日啱啱收到通告交k1留位費 $660,我今日交左喇。不過我上個禮拜已經收到通告問我係咪k1轉下午英普班(因九月已寫信申請),所以尋日留位費通告講明我係留k1下午班個位喇



Rank: 5Rank: 5


4228
4#
發表於 12-11-17 00:26 |只看該作者
你邊個campus呀?我仲未收到既!
我已經寫左申請信架喇,唔知大唔大機會轉到呢?

Rank: 4


718
5#
發表於 12-11-17 07:32 |只看該作者

回覆:丘師奶 的帖子

請問你边個campus?我都想揀英普,但校長話無英普班。



Rank: 3Rank: 3


339
6#
發表於 12-11-17 09:10 |只看該作者

回覆:請問而家讀緊維多利亞既家長

It's first come first served. We wrote the letter to apply for transfer at the time we accepted their PN offer. We were successful in transferring to the class we wanted.  Some parents applied for transfer a couple of months after school started but were already too late.



Rank: 5Rank: 5


4228
7#
發表於 12-11-19 17:11 |只看該作者
今日收到通告,知道轉到上晝班喇!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖