關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 香港靈糧堂幼稚園 對香港靈糧堂幼稚園好失望
發新帖
查看: 70752|回覆: 0
go

對香港靈糧堂幼稚園好失望 [複製鏈接]

Rank: 1


10
1#
發表於 11-12-5 00:30 |顯示全部帖子
咩叫好, 咩叫差? 做家長既, 有唔同角度就有唔到要求, 何必執著呢? 家長都係希望小朋友健康快樂地成長, 如果你仔仔女女醒目, 好運, 起碼有廿幾年書要讀到大學甚至更高層次, 有冇諗過開始頭三年要點呢? 開心上學定係ready埋位接受訓練, 適應壓力, 由家長自行決定吧...

如果小朋友每日放學都係話好開心, 發燒都話要返學既, 對我來說, 呢所幼稚園已經係我要找的, 亦與我理念相同。

一定冇完美之事及人, 但那些所謂唔好之事亦可以包容, 因為無傷大雅, 平衡輕重為上策。
‹ 上一主題|下一主題