關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有關交學費問題...
發新帖
查看: 1733|回覆: 7
go

有關交學費問題... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1098
1#
發表於 12-10-31 22:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今日收到取錄信, 但除左要交註冊費外, 仲要我到某銀行開戶口(開戶$5000), 以備日後學費自動轉賬之用, 我想問係唔係好多學校都係咁? 我只in左一間, 萬一嚟多兩間我又要開多兩個戶口...
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2843
2#
發表於 12-11-1 00:15 |只看該作者
現在是俾留位費階段, 唔使咁快開戶口搞自動轉帳住既.
到7-8月決定真係入讀先開都未遲啊.

Rank: 5Rank: 5


1098
3#
發表於 12-11-1 01:55 |只看該作者
kufubaby 發表於 12-11-1 00:15
現在是俾留位費階段, 唔使咁快開戶口搞自動轉帳住既.
到7-8月決定真係入讀先開都未遲啊. ...

但係佢要我交留費果交戶口簿, 所以我覺得唔恰當, 上嚟問問大家會唔會間間都係咁, 才打電話去學校問...

點評

kufubaby  你話比佢知本身未有此銀行戶口, 日後得閒開左先後補啦.  發表於 12-11-1 10:01

Rank: 3Rank: 3


324
4#
發表於 12-11-1 11:13 |只看該作者

回覆:有關交學費問題...

真係冇聽過咁嘅arrangement

邊間呀?



點評

waiting046  唔好開名喇~  發表於 12-11-1 13:05

Rank: 5Rank: 5


1372
5#
發表於 12-11-1 11:19 |只看該作者
waiting046 發表於 12-10-31 22:42
今日收到取錄信, 但除左要交註冊費外, 仲要我到某銀行開戶口(開戶$5000), 以備日後學費自動轉賬之用, 我想 ...
我個女讀緊果間幼稚園都係要開戶口過數交學費的,
但只係叫我地入$100開戶口同埋每個月記得放足夠既學費入去銀行扣數,
學校冇要求我地放幾多錢入去架喎~~
只係我地驚唔記得交學費先放左一年學費入戶口等佢慢慢扣之嗎...
你邊間學校咁奇怪?
我記得我女的學校係開學前兩個星期開家長會果陣先叫家長開戶口架咋喎...

點評

waiting046  我就係覺得奇怪, 所以問下大家...  發表於 12-11-1 13:07

Rank: 5Rank: 5


1098
6#
發表於 12-11-1 13:17 |只看該作者
我頭先打左去問, 直接同學校講我兩公婆都冇果間銀行的戶口, 可唔可以遲D先補番... 好彩佢話OK.
多謝各位的回覆!

Rank: 5Rank: 5


4233
7#
發表於 12-11-1 15:59 |只看該作者
自動轉帳要指定銀行? 唔係可以跨行轉帳架咩?


5066
8#
發表於 12-11-1 16:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖