關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇小朋友讀過靈糧堂PN?
發新帖
查看: 764|回覆: 6
go

有冇小朋友讀過靈糧堂PN? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


285
1#
發表於 12-10-31 19:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇小朋友讀過香港區靈糧堂PN?好唔好?情度深唔深?係唔係可以直升幼稚園呀?請比D意見啦,唔該!



   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2552
2#
發表於 12-10-31 20:47 |只看該作者

回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

舊年先係第一年辦,仲記得係好遲先接受申請,唔知最後有幾多人報讀呢?



Rank: 2


82
3#
發表於 12-11-1 00:10 |只看該作者
點解我係佢地嘅網頁搵唔到pn嘅申請資料?
hayhaybb

Rank: 4


766
4#
發表於 12-11-1 08:36 |只看該作者

回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

pn只有全日班。



Rank: 4


880
5#
發表於 12-11-1 10:37 |只看該作者

回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

請問學校係邊度?



Rank: 3Rank: 3


285
6#
發表於 12-11-1 12:11 |只看該作者

回覆:csr 的帖子

係天后,但佢好似返PG咁,一星期返3天每日個半仲,好小時間,同好小英文教!決定唔報啦!



Rank: 4


880
7#
發表於 12-11-1 17:29 |只看該作者
winpuf 發表於 12-11-1 12:11
係天后,但佢好似返PG咁,一星期返3天每日個半仲,好小時間,同好小英文教!決定唔報啦!



  ...
謝謝!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖