關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 威寶好唔好 ?
發新帖
查看: 1297|回覆: 7
go

威寶好唔好 ? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5561
1#
發表於 12-10-17 02:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無沙田媽媽知 威寶好唔好 Thanks
   0    0    0    0

Rank: 4


701
2#
發表於 12-10-31 21:00 |只看該作者
你講邊方面??

Rank: 3Rank: 3


204
3#
發表於 12-10-31 23:53 |只看該作者
如果你係冇人睇住小朋友要比他返學,而唔介意32個2歲的小朋友迫埋在一個課室上堂的話!
如果你想小朋友學英語/普通話的話,建議在出面上d playgroup/英文堂效果好好多!
如果你想要一間有愛心的學校,它絕對不是1st choice!
如果你冇其他學校收的話,它絕對係唔錯的選擇!

Rank: 5Rank: 5


1326
4#
發表於 12-11-1 00:22 |只看該作者
如果你想小朋友happy and willing to go to school, and without heavy homework workload to both parents and kids, 它絕對係唔錯的選擇!

Rank: 4


513
5#
發表於 12-11-1 00:24 |只看該作者

回覆:LHKHMum 的帖子

你小朋友係威寶讀過嗎?可唔可以分享多D呢間學校既老師或課程方面呢?
之前問過威寶,說最多三十人一班,因為教處會去check,所以唔會多過三十人,一班兩個班主任加一個助教,唔知係咪真呢?



Rank: 3Rank: 3


370
6#
發表於 12-11-1 08:25 |只看該作者

回覆:威寶好唔好 ?

呢間我都有報 ,而且上次open day都參觀過,校舍環境一流,小朋友一定開心,不過我同主任傾過計,佢地唔會同學生做pro folio , 呢樣嘢令我要考慮下



Rank: 4


513
7#
發表於 12-11-1 10:04 |只看該作者
回復 KittenKitten 的帖子

會有幼稚園幫小朋友做profolio 的嗎?

另外, 你open day時有無見到佢地畢業生一般去邊間小學?

Rank: 3Rank: 3


370
8#
發表於 12-11-1 18:17 |只看該作者

回覆:jjess 的帖子

而家好多幼稚園都會同小朋友做pro folio架,威寶d畢業生我估主要馬鞍山崇真,禧年同主風啩



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖