|
2364| 20
|
go
請問收到德福幼稚園面試信未呀?? [複製鏈接] |
|
|
| ||||||||
|
|
||||||||
|
|
| ||||||||
|
|
||||||||
|
|
點評
sweetsugarapple
我B係2011細B, 報N班
| ||||||||
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||
|
|
回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀??點評
vanvan1999
請問你排第幾交form? 因我排好前交的, 都11;30先in~ 而收據REF. NO 又唔係同我排隊的次序!
| |||||||
|
|
| ||||||||
|
|
||||||||
|
|
引用:收到..11:30IN...仲諗住一早去in,+因我頭幾點評
vanvan1999
咁奇怪
...所以唔明佢係點排, 佢比個ref. no都唔係跟我排隊的次序~
| |||||||
|
|
| ||||||||
|
|
| ||||||||
| ‹ 上一主題|下一主題 › |