關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2011 年1月1日出生
發新帖
查看: 666|回覆: 2
go

2011 年1月1日出生 [複製鏈接]

Rank: 2


43
1#
發表於 12-6-19 13:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
Hello! 各位, 我是新手MAMA, 請問2011年1月1日出世BB, 係咪2013-2014 讀PN, 2014-2015先可以讀K1??
   0    0    0    0

Rank: 4


952
2#
發表於 12-6-19 13:40 |只看該作者
一定是 2014 8月上 K1, 不過 N 班可能 2013 年 1月 足 2 歲都比您讀幾個月, 但係到 2013-2014 正式新學期時都要讀番 N, 唔可以報 K

Rank: 2


43
3#
發表於 12-6-19 15:24 |只看該作者
我問左好多間都係2013-2014 讀PN, 2014-2015 先讀K1.  
請問大家有好的PN學校推薦嗎?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖