關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 新手媽咪選校問題,急需各位意見
發新帖
查看: 1392|回覆: 10
go

新手媽咪選校問題,急需各位意見 [複製鏈接]

Rank: 2


97
1#
發表於 12-5-15 23:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個女得6個月大,笫一個小朋友,咩都唔識,想讀沙田或者九龍區,唔合邊間好,又唔知邊間係先到先得,急需各位資訊,因為有朋友細阿女三個月已經有學校收左,好怕囡囡冇學校收‧

   1    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


281
2#
發表於 12-5-16 00:48 |只看該作者

回覆:Ching9630 的帖子

你朋友個小朋友有學校收咗嘅係playgrouo定係PN呀?
你朋友嗰個小朋友係唔係讀國際學校?係咪混血兒?

你小朋友想讀出年PN嘅話,應該今年報名,通常啲幼兒園都係8~9月開始招收出年入學嘅學生嘅。



Rank: 5Rank: 5


1519
3#
發表於 12-5-16 09:57 |只看該作者
三個月已經有學校收左?? playgroup 呀..有的playgroup 都要排好耐. 至於PN好多學校都要Interview, 唔係先到先得. Salvation Army 就好像先到先得, 一有出世紙就可以排.
至於邊間好, 你洗下版睇多的BK. 亦可去皇國媽媽會沙田個邊睇下..

Rank: 2


97
4#
發表於 12-5-27 12:53 |只看該作者
回復 Gabumama 的帖子

唔係讀國際學校又唔係混血兒,只不過係救世軍收左佢,好似講先到先得!

Rank: 2


97
5#
發表於 12-5-27 12:55 |只看該作者
回復 jvcfamily 的帖子

THX!THX!

Rank: 5Rank: 5


1324
6#
發表於 12-5-31 09:51 |只看該作者
救世軍真的很早, 聽聞未出世已經可報名添啦!
Mama唔駛擔心, 現在6個月大的女女會否讀N班(2歲班/學前班), 如會都係時候選擇啦!

Rank: 2


97
7#
發表於 12-6-7 16:57 |只看該作者
回復 karen0128 的帖子

我想佢讀n班,但下年又搬入大圍,又想佢讀一條龍,又唔知邊間係,又唔知大圍邊間容易收細b!

Rank: 5Rank: 5


1324
8#
發表於 12-6-7 17:17 |只看該作者
好多一條龍學校好少有N班~~

Rank: 2


97
9#
發表於 12-6-17 23:38 |只看該作者
回復 karen0128 的帖子

可唔可以俾D例子,大圍沙田邊幾間有,Thx.........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
10#
發表於 12-6-18 06:44 |只看該作者
大圍好多n班,你自己上幼稚園概覽睇
女仔要龍,你試試銅鑼灣spn啦!應該得呢間又N又龍
如果細b又想讀好d嘅學校,就要遲一年做大b,或者k1靠實力去考!但要叻過大半年嘅小朋友,唔容易!
恐龍家

Rank: 2


97
11#
發表於 12-6-18 14:36 |只看該作者
回復 小曳人 的帖子

我再諗諗先,唔係好想過海。謝謝
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖