關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有關 " 聖三一中心幼兒園 "
發新帖
查看: 1255|回覆: 4
go

有關 " 聖三一中心幼兒園 " [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


211
1#
發表於 05-1-24 21:35 |只看該作者

有關 " 聖三一中心幼兒園 "

請問有人讀 " 聖三一中心幼兒園 "
口碑如何??
請告知 !

    

Rank: 2


34
2#
發表於 05-1-25 11:48 |只看該作者

Re: 有關 " 聖三一中心幼兒園 "

My son is studying K1 here.

He studies there happily.  I like the school because it is pretty spacious compared with other kindergartens in the district.  It also offers different types of activities, like 陶土, 非洲鼓 for the students.

The teachers, principal and staff are enthusiastic.

Rank: 3Rank: 3


211
3#
發表於 05-1-25 15:29 |只看該作者

Re: 有關 " 聖三一中心幼兒園 "

Thanks !

Rank: 1


15
4#
發表於 05-2-2 00:07 |只看該作者

Re: 有關 " 聖三一中心幼兒園 "

My daughter is also studying there.  She enjoys her school life very much which is out of our expectation.  The teachers are nice, but they can train my little girl to be more disciplined.  The happiest thing is that she has shortened the dining time.  Overall, I do appreciate this school and I have no doubt that this is an excellent school both in curriculum and staff.

Rank: 3Rank: 3


211
5#
發表於 05-2-2 12:05 |只看該作者

Re: 有關 " 聖三一中心幼兒園 "

Thanks!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖